Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea aplicatiilor informatice pentru geoportal, sistem dispecerizare, CRM, aplicatii electronice geospatiale, raportare; Call Center si arhivare electronica


Anunt de participare numarul 128253/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268 416550, In atentia:  Godri Anna Maria, Gabriela Vlad, Email:  [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea aplicatiilor informatice pentru geoportal, sistem dispecerizare, CRM, aplicatii electronice geospatiale, raportare; Call Center si arhivare electronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BRASOV- Primaria Municipiului Brasov
B-dul Eroilor nr.8
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
implementarea aplicatiilor informatice pentru geoportal, sistem dispecerizare, CRM, aplicatii electronice geospatiale, raportare; Call Center si arhivare electronica pentru proiectul DISPECERAT TEHNIC INTEGRAT LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRASOV ? SERVICII ELECTRONICE GEOSPATIALE?.PUNCT UNIC DE CONTACT - SERVICII ELECTRONICE GEOSPATIALE LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRASOV PRIN APLICATII INTEGRATE DE TIP BACK-OFFICE SI FRONT-OFFICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212445-0 - Servicii de dezvoltare de software de management al relatiilor cu clientii (Rev.2)
38221000-0-Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
72222000-7-Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor (Rev.2)
72252000-6-Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
implementarea aplicatiilor informatice pentru geoportal, sistem dispecerizare, CRM, aplicatii electronice geospatiale, raportare; Call Center si arhivare electronica pentru proiectul DISPECERAT TEHNIC INTEGRAT LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRASOV ? SERVICII ELECTRONICE GEOSPATIALE?.PUNCT UNIC DE CONTACT - SERVICII ELECTRONICE GEOSPATIALE LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRASOV PRIN APLICATIIINTEGRATE DE TIP BACK-OFFICE SI FRONT-OFFICE
Valoarea estimata fara TVA: 4, 937, 434RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.10.2011 pana la 30.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este in cuantum de 98.700 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS ?Cresterea Competitivitatii Economice?, axa prioritara 3 ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor si bugetul local. Cofinantarea eligibila a beneficiarului este de 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Certificat privind impozitele si taxele locale
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor
Certificat constatator emis de ORC
Certificat de inregistrarepentru persoane fizice sau juridice ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie cu mentiunea conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 31.12.2010
Balanta de verificare pentru luna iunie 2011
Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 4.900.000 Lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3ani
Experienta similara
Resurse umaneOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si la personalul sau, astfel:
Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 separat pe fiecare an in parte) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului-Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi utilizat in cadrul contractului
certificare SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent
certificare SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
certificare SR EN ISO 18001/2001 OHSAS sau echivalentcertificare ISO 27001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Un contract de livrare, instalare si configurare a unei infrastructuri de echipamente si software de baza similara celei care face obiectul acestui contract (sa fi inclus obligatoriu urmatoarele componente: servere, statii de lucru, echipamente periferice, echipamente de comunicatii, sisteme de operare, software pentru virtualizare), in valoare de minim690.000 lei fara TVA- Un contract (maxim 3 contracte) de implementare a unor solutii geospatiale bazate pe tehnologii GIS, care au vizat: implementarea unor fluxuri de lucru specifice administratiei locale; implementarea unor servicii de schimb de date geospatiale cu alte institutii, prin intermediul unor fluxuri de lucru automatizate capabile sa gestioneze inclusiv obiecte care au atasate geometrii.- Un contract de implementare a unui sistem de arhivare electronica integrat cu un subsistem de management al documentelor-Un contract de implementare a unui sistem informatic integrat, care automatizeaza schimbul de date in interiorul unei institutii sau in relatia cu institutiile subordonate sau cu cetatenii. Prin sistem informatic integrat se va intelege o suita de aplicatii software dedicate si care, prin interoperabilitate, realizeaza automatizarea unor fluxuri complexe de lucru in cadrul institutiei respective.- Pentru toate contractele similare se vor prezenta recomandari (in original sau copie conform cu originalul) din partea beneficiarului care vor contine toate detaliile solicitate despre proiect. Se vor preciza numele beneficiarului, obiectul contractului, componentele implementate si detaliile de contact ale persoanei responsabile de contract din cadrul institutiei beneficiarului, care poate oferi referinte). Se vor prezenta copiile contractelor aferente proiectelor, marcate ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de dezvoltare si implementare pentru prototipul functional
45%
Descriere: pentru celmai mic termen se acorda 45 p.
3.
Timp de interventie la sediul beneficiarului
15%
Descriere: cel mai mic timp de interv 15 p
4.
Termenul de garantie ofertat pentru infrastructura hardware
10%
Descriere: cel mai mare termen de garantie 10 p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S207-316296 din 21.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 13:00
Locul: Camera 10 -parter - Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputericitii acestora, OBSERVATORI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, axa prioritara 3 ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
descrierea pe larg a factorilor de evaluare a ofertei tehnice este atat in fisa de date a achizitiei la paginile 35-36 , cat si in caietul de sarcini la paginile 131-132.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268414114, Email:  [email protected], Fax:  0268414216
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-473001, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer