Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea aplicatiilor informatice pentru portal , call center si plata electronica din proiectul Primaria Brasov la un click distanta!, conform contractului de finantare nr. 91/04.08.2009


Anunt de participare numarul 87023/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD, Tel.+40 268 472486, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea aplicatiilor informatice pentru portal , call center si plata electronica din proiectul Primaria Brasov la un click distanta!, conform contractului de finantare nr. 91/04.08.2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Brasov , B-DUL Eroilor NR.8
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea aplicatiilor informatice pentru portal , call center si plata electronica din proiectul Primaria Brasov la un click distanta!, conform contractului de finantare nr. 91/04.08.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48220000-6-Pachete software pentru internet si intranet (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem stocare pe discuri rapide pentru mirorarea datelor la nivel hardware cu sistemul de stocare existent 1 bucata, Switch pentru realizarea retelei SAN 2 bucati, Sistem de stocare pe banda 1 bucata, Server suport salvare de siguranta (hot standby) 1 bucata, Server suport salvare de siguranta (securitate) 1 bucata, UPS servere 10000 VA RM 1 bucata, Switch cu management 1 bucata, RACK 42U Standard Rack Cabinet 1 bucata, Server portal intern 1 bucata, Server portal extern 1 bucata, Server Call center - 1 bucata, Server Telefonia IP 1 bucata, Telefoane IP 20 bucati , Gateway de voce/firewall/VPN (router) 1 bucata, Laptop 1 bucata, Desktop 4 bucati, Videoproiector 1 bucata, Imprimanta 1 bucata, Servicii minime de instalare hardware
Valoarea estimata fara TVA: 1, 584, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 31690 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI 5% DIN VALOAREA CONTR FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect / program finantat din fonduri comunitare POS CCE AXA PRIORITARA III Domeniul major de interventie 2, Operatiunea 3.2.1-
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta
Certificat constatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului CALIitatea de participant la procedura , CertificatE de atestare fiscala -NU are datorii la bugetul local si general consolidat la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) sa fie de minim 3.100.000 RONPrezentarea Bilantului contabil pozitiv pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani .
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCel putin 2 proiecte finalizate in valoare de cel putin 300.000 lei fiecare (fara TVA), (realizate in institutii diferite, cel putin la nivel de oras sau municipiu), pentru implementarea unui sistem informatic integrat in cadrul administratiei publice , Minimum 2 proiecte similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri implementate in cadrul administratiei publiceMinimum 2 proiecte similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri implementate, finalizate cu succes, in cadrul administratiei publice finantate din Fonduri oferite de Uniunea Europeana .Referinte privind implementari similare folosind componentele produsului software de baza: minim 3 implementari ale produsului in administratiile publiceOfertantul trebuie sa prezinte cel putin 3 recomandari din partea unor clienti existenti ai serviciului de gazduire in Centrul de Date al furnizorului, clienti ai acestor servicii cu o vechime mai mare de 1 anOfertantul trebuie sa prezinte cel putin 3 recomandari din partea unor clienti existenti pentru solutii implementate care sa contina componentele hardware (sisteme servere) ofertate in cadrul acestui proiect.
ISO 9001/2000, ISO 27001/2005.
AUTORIZATII PENTRU COMERCIALIZARE PRODUSE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
68064
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE , IMPUTERNICITII OFERTANTULUI SI OBSERVATORII UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri comunitare da [x]nu [ ]POS CCE AXA PRIORITARA III Domeniul major de interventie 2, Operatiunea 3.2.1-Contract de finantare nr. 91/321/04.08.2009, cod SMIS CSNR 4951
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104341, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: b-dul Eroilor nr 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR 8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/416550/149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer