Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA CERINTELOR SCHENGEN PENTRU CONTROLUL IN PUNCTELE DE TRECERE A FRONTIEREI CU TARILE NON-UE, STATIA JIMBOLIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 111322/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  Sucursala Regionala CF Timisoara, Str.Garii nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300166, Romania, Punct(e) de contact:  vasile gurza, Tel. 0256/494158, Email:  [email protected], Fax:  0256/494158, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
IMPLEMENTAREA CERINTELOR SCHENGEN PENTRU CONTROLUL IN PUNCTELE DE TRECERE A FRONTIEREI CU TARILE NON-UE, STATIA JIMBOLIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: statia CF Jimbolia
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru amenajarea punctului de trecere frontiera Jimbolia se va folosi partial parterul cladirii de calatori, cu dezvoltare spre partea stanga (spre capatul Y a statiei).
Deasemenea, pentru amenajarea P.T.F.F. zona statiei C.F. va trebui imprejmuita cu garduri de protectie si drumuri de patrulare, de la semnal intrare pana la fasia de frontiera.
Lucrarile de amenajare necesar a fi realizate sunt pe specialitati, dupa cum urmeaza:
-Imprejmuiri si drumuri:
-Peroane, marcaje si indicatoare electronice:
-Arhitectura;
-Rezistenta;
-Instalatii termice;
-Instalatii electrice;
-Instalatii de alimentare cu apa si canalizare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213320-2 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul feroviar (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPLEMENTAREA CERINTELOR SCHENGEN PENTRU CONTROLUL IN PUNCTELE DE TRECERE A FRONTIEREI CU TARILE NON-UE, STATIA JIMBOLIA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 170, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma de 143.403lei. Garantia de buna executie alucrarii :5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru proiectant si executant: declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OG 34; declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OG 34 certificat constatator de la Registrul Comertului; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009, vizat si inregistrat de organele competente.
Pentru proiectant - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007-2009)sa fie de 200.000 lei (50% pentru IMM-uri) ? pentru sustinerea financiara a proiectariipe o perioada de minim 15 zile, in caz de necesitate.
Pentru executant - Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007-2009)sa fie de 14.000.000 lei (50% pentru IMM-uri) ? pentru sustinerea financiara a lucrarii propusa a se executa pe o perioada de minim 2 luni, in caz de necesitate.
Se va completa Formularul B3 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru proiectant si executant : Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviarpentru terasamente, linii, IFTE, TTR si cladiri;certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001);Standarde de protectie a mediului SR EN ISO 14001/2005; Autorizatie ANRGN destinata proiectarii si executiei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale; Autorizatie ISCIR pentru executia lucrarilor de montare si punere in functie a centralelor termice (pentru executant) ; Autorizatie ANRE pentru lucrarile de instalatii electrice de joasa si medie tensiune ; Sistem de management al securitatii informatieiSR ISO / CEI 27001/2006;declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic ;declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile si pregatirea profesionala ;declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;informatii generale; formularul 12G subcontractantii si specializarea acestora;
Experienta similara :
pentru proiectant Se vor prezenta maxim trei contracte avand ca obiectproiecte de arhitectura, constructii, linii, instalatii sau terasamente in valoare de peste125.000 lei fara TVA (50% pentru IMM-uri), insotita de certificari de buna prestare pentru cele mai importante servicii, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru executant: prezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se vor prezenta maxim trei contracte avand ca obiect executia unor lucrari de arhitectura si constructiiin valoare de peste1.000.000 lei fara TVA (50% pentru IMM-uri) si maxim trei contracte de lucrari de linii, instalatii sau terasamente in valoare de peste 6.000.000 lei (50% pentru IMM-uri)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 10:00
Locul: Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, 300166, Romania, cam 232
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494092, Fax:  025/494092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Regionala CF Timisoara
Adresa postala:  Str.Garii nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300166, Romania, Tel. 0256/494158, Fax:  0256/494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer