Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea ghiseului unic electronic


Anunt de participare numarul 103701/10.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS TECHIRGHIOL
Adresa postala:  TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA STOIANOF, Tel. 0241-735622, Email:  [email protected] , [email protected], Fax:  0241-735314, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea ghiseului unic electronic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria orasului Techirghiol, str.Dr.V.Climescu nr.24, judet Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publicase refera la achizitia urmatoarelor: Pachete software si sisteme informatice; Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software; Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor
Servicii de consultanta pentru hardware
Servicii de proiectare site-uri www (World Wide Web)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72100000-6-Servicii de consultanta pentru hardware (Rev.2)
72222000-7-Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Implementarea ghiseului unic electronic? ? Primaria Orasului Techirghiol, judetul Constanta, respectiv achizitionarea de echipamente hardware, cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini, echipamente software pentru rulare program ghiseu unic, servicii de montaj, configurare si instruire pentru utilizare software.
Valoarea estimata fara TVA: 912, 146.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 5000 ron, constiuita conformcerintelor din fisa de dateGarantie de buna executie 8% din valoarea fara TVA a contractului, conform cerintelor din fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetului de Stat si din Fonduri FSE de 98% din totalul eligibil al contractului de finantare nr. 108/05.05.2010, COD SMIS 6783; 2%bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legal constituita
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG;Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor; Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator sau pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea; Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).conform cerintelor din fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, modificata si completata; Informatii privindcifra de afaceri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie minim de1.800.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane si structura managementului; Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;Capacitate tehnica pentru acordarea serviciilor de asistenta tehnica si suport clienti ; Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului, respectiv: proiectare, dezvoltare, furnizare, instalare, implementare, testare si suport de sisteme informatice; Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO14001 sau echivalent; Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale; OHSAS 18001 sau echivalent;Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securitatii informatiei, respectiv ISO 27001 sau echivalent;Ofertantul trebuie sa aiba implementate standarde de validare a maturitatii proceselor de dezvoltare software; CMMI Nivel 3 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echipa tehnica : minim 6 specialisti cu experienta dovedita in proiecte de dezvoltare / integrare hardware si software, Manager de proiect, 1 Arhitect aplicatii, 1 Administrator baza de date, 1 Dezvoltator software, 1 Inginer hardware, 1 Consultant analiza si redefinire procese, diplome de licenta, experienta in IT Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in calitate de contractorprincipal sau asociat: unul sau mai multe contracte constand in dezvoltarea de aplicatii sau integrarea de aplicatii si care includ o componenta de portal si o componeta de management de documente;pentru proiecte similare pentru implementarea solutiei software ofertate;contractde livrare si instalare de infrastructura hardware similar celui propus in proiect; Ofertantul trebuie sa dispuna de: capabilitati pentru acordarea serviciilor de helpdesksi suport clienti pentruurmatoarele componente: Proces complet de gestiune a incidentelor de la clienti; preluare incidente, prelucrare incidente, inregistrare incidente, trasabilitate incidente, escaladare incidente, raportare catre clienti; acces la distanta pentru gestiunea incidentelor, pentru clientisi pentru personalul de interventie propriu;asigurare asistenta tehnica client pe diverse nivele de prioritate si timp de raspuns.Ofertantul trebuie sa aiba implementate standarde de validare a maturitatii proceselor de dezvoltare software; CMMI Nivel 3 sau echivalent. Ofertantul va face dovada eficientizarii proceselor de dezvoltare software prin atingerea nivelului de maturitate CMMI 3 (Capability Maturity Model Intregration for Development) sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din state ale Uniunii Europene care confirma certificarea proceselor de dezvoltare software sau echivalent. Se va prezenta in copie certificata de ofertant.CMMI-DEV (Capability Maturity Model Intregration for Development in urma unei evaluari de tip SCAMPI A) este modelul de imbunatatire a proceselor elaborat de SEI (Software Engineering Institute ? www.sei.cmu.edu)- sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6894
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau un imputernicit al acestuia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational de Dezvoltare a Capacitatii Administrative; Contractul de finantare nr. 108 din 05.05.2010, COD SMIS 6783
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Constanta
Adresa postala:  Strada Traian, nr. 23 - in sediulPalatului de Justitie Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241-551345, Fax:  0241-619628
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  : 004 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal, conform art.256.2 din OUG 34/2006, modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Techirghiol - Consilier juridic
Adresa postala:  str.Dr.V.Climescu nr.24, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Tel. 0040 0241 735622, Email:  [email protected], Fax:  0040 021 735314, Adresa internet (URL):  www.primaria-techirghiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer