Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea masurilor de protectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand CFR Calatori


Anunt de participare numarul 60946/09.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Bd. Mircea Voda, nr.44, intrarea B, sector 3, Tel.+40 21 326 55 55, interior 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie .ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea masurilor deprotectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand CFR Calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Depoul Bucuresti Calatori,
situat in Bucuresti, Calea Grivitei, nr. 347, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea masurilor de protectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand CFR Calatori
Lucrarile solicitate sunt descrise in caietele de sarcini pentru Lotul 1 si pentru Lotul 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
90120000-4-Servicii de eliminare a deseurilor (Rev.1)
90310000-3-Servicii privind mediul (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea masurilor de protectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand CFR Calatori
domeniul- lucrari
lotul 1 Remediere sol si apa subterana in zona statiei de alimentare cu combustibil si a depozitului de lubrefianti
lotul 2 Construire statie de alimentare cu combustibil si centru de distributie si stocare a lubrefiantilor
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare1800 Euro pentru lotul 18200 Euro pentru lotul 2.Scrisoare de garantie bancara.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare 2006/018-147.03.10.Platile se vor face conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va legaliza asociatiaconstituita dupa ce oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Formularul 5 Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent2. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
5. Certificat pentru plata CAS6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare [2005, 2006 si 2007], vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie pozitiva.b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie mai mare de: LOT 1: minim 100.000 EUROLOT 2: minim 400.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta (conform Formularului 8.1 ).
b) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul lucrarilor
- tipul lucrarilor efectuate
- perioada in care s-a realizat lucrarea;
- valoarea lucrarilor.c) Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile specifice lucrarilor de constructii montaj prin completarea Formularului 19
d) Certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocieri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Personalul cheie propus trebuie sa aiba: - LOT 1 minim 1 expert cheie care sa aiba minim 1 an experienta in lucrari de constructii montaj/remediere sol/ remediere apa subterana.- LOT 2 minim 2 experti cheie care sa aiba minim 3ani experienta in lucrari de constructii montaj.Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect.b) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat, , in ultimii trei ani, calculati la data deschiderii ofertelor, cel putin 1 contract in domeniul executiei de lucrari de constructii, participarea ofertantului fiind de minimum: 30.000 Euro Lotul 1120.000Euro Lotul 2d) Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul lucrari de constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
479.318 / 6.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S27-036117 din 08.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 12:00
Locul: OPCP, B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori MEF, alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2006/018-147.03.10 Imbunatatirea sigurantei si calitatii serviciilor in sectorul transporturi
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravapoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326 55 55, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. art. 272 (2) si art. 280 (5) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326 55 55, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer