Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea platformei de e-learning la ULBS


Anunt de participare numarul 87721/03.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Adresa postala: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Motoc, Tel.0269/217779, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269/214294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea platformei de e-learningla ULBS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sibiu, Bd.Victoriei, nr. 10
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea proiectului Implementarea unei platforme de e-learning in cadrul Universitatii Lucian Blaga din SIBIU, constand in livrarea de produse hard-ware si soft-ware si servicii conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
48190000-6-Pachete software educationale (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72212190-7-Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire disponibila in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 5, 219, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie e participare - 100 000 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a acontractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile europene - programul: POS CCE Axa 3 Domeniul Major de Interventie 2 Operatiunea 3 si bugetul de stat al Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere sub semnatura privata la depunerea ofertei, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare se solicita contract de asociere in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FormularulDeclaratie privind eligibilitatea si formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formularul Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului- original sau copie legalizata; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social- original sau copie legalizata;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, - original sau copie legalizata;
Certificat pentru plata contributiilor/cotizatiilor sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile sociale) valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la neincadrarea in art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006
Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii, dupa caz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Informatii privindcifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- minim 3 contracte finaliz. in ultimii 3 ani de la data publicarii anuntului de participare la proced. de achizitie publica in val.totala de minim 500.000 euro si din care cel putin unul cu val. de peste 350.000 euro, la institutii ce desf. activit. de promovare a continutului educational.
- 2 referinte de implementare solutii de arhivare electronica cf. legisl. romane in vig., finalizate sau in desf. in anul anterior desfasurarii acestei proceduri, in care ofertantul a fost unic sau lider de consortiu, cu valoare totala de minim 500.000 euro si din care cel putin unul cu valoare de peste 300.000 euro.
-cel putin 3 referinte de la universitati din UE unde a fost implementata platforma software ofertata modulului e-learning.
- minim 3 contracte in derulare pentru serv.de tip help-desk pentru sol. ofertate pentru organizatii cu peste 1000 de utilizatori.- cel putin doua contracte incheiate cu organizatii din care sa rezulte ca s-a realizat instruirea a cel putin 100 utilizatori ai unui sistem informatic, finalizate in ultimii 3 ani de la data publicarii anuntului de participare la procedura de licitatie deschisa.
-cel putin o referinta in migrarea de sisteme informatice pentru o organizatie cu minim 3.000 utilizatori si de valoarea minim 750.000 RON
-cel putin o referinta de realizare de a unui portal web de informare si interactiune a cetatenilor cu servicii oferite de o organizatie- minim 3 referinte de la beneficiarii de cereri de finantare din fonduri europene prin programe ce finanteaza operatiuni de achizitionare si implementare de solutii de e-learning, cereri ce au fost aprobate spre finantare.-certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant si pentru producatorii de hard-ware si soft-ware.
- un certificat din care sa reiasa faptul ca are stabilit si monitorizeaza un Sistem de Management al Securitatii Informatiei, de natura unui certificatul ISO 27001 sau echivalent, numai de catre asociatul sau subcontractantul care va indeplini aceasta parte din contract.
-Lista cu personalul propus pentru implementareaproiectului ;
Curriculum vitae pentru fiecare membru al echipei propuse (model CV europass)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 12:00
Locul: Sediul Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu, Bd. Victoriei, nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentatii ofertantilor cu scrisoare de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa III , Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 3.2.3 Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Educatie si asigurarea conexiunii la broadband, Proiectul nr. 4373, intitulat "Dezvoltarea regionala prin educatie flexibila si deschisa.Implementarea unei platforme complexe de E-educatie la Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 210118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Saropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu
Adresa postala: Bd. Victoriei, nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/21779, Email: [email protected], Fax: 0269/214294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer