Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea proiectului ,,MINISTERUL ECONOMIEI - SERVICII ELECTRONICE - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT"


Anunt de participare numarul 129195/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  D.G.A.P.C.S.I., Tel. 0212025227, In atentia:  doamnei Direcor General Florentina CONSTANTINESCU, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa internet (URL):  www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea proiectului , ,MINISTERUL ECONOMIEI - SERVICII ELECTRONICE - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea proiectului , ,MINISTERUL ECONOMIEI - SERVICII ELECTRONICE - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea proiectului , , MINISTERUL ECONOMIEI - SERVICII ELECTRONICE - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT"
Valoarea estimata fara TVA: 12, 696, 790.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 250000 lei, garantie buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Cazier judiciar/fiscal societate + administrator/administratori
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul)
- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei anifinanciari (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minimum 19.500.000 lei.Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei; Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei; Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privindcalitatea de participant la procedura
- Lista principalelor livrari de produse similare obiectului contractului efectuate in ultimii 3 ani
- Experienta similara
- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economici (daca este cazul).
- Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea proiectului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada experientei similare in ultimii 3 aniin prin prezentarea unui contract sau mai multe contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 12.500.000 lei fara TVA.Cerinta privind contractele similare se poate indeplini: - prin prezentarea unui singur contract care sa corespunda atat din punct de vedere valoric cat si al naturii si complexitatii prezentului contract, cerintelor enumerate mai jos sau prin prezentarea a cel mult 3 contracte care cumulat, sa aiba o valoare de minim 12.500.000 lei fara TVA si sa indeplineasca cerintele enumerate mai jos: 1. Implementarea unei solutii informatice destinate eficientizarii serviciilor la nivelul administratiei publice in ultimii 3 ani;2. Livrarea, instalarea si configurarea echipamentelor hardware si de comunicatii;3. Activitati de project management, analiza, proiectare, instruire, testare.- Cerintele privind experienta similara se vor considera indeplinite in masura in care operatorul economic poate face dovada tuturor elementelor solicitate prin documente suport corespunzatoare (cum ar fi copii dupa contractele respective, certificate de acceptanta, recomandari/ documente constatatoare de la beneficiari).-Echipa propusa pentru implementarea proiectului va trebui sa cuprinda minim 1 expert cheie pentru fiecare din profilele detaliate mai jos. Este obligatorie existenta urmatoarelor persoane cu urmatoarele grade de competenta: 1.Manager de proiect;2.Expert TIC; 3.Expert baze de date si BI; 4.Expert specialist testare;5.Arhitect solutie; 6.Expert software infrastructura; 7.Expert sisteme de calcul si stocare SAN;8.Expert software sistem de securitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Cf. Fisei de date
3.
Organizarea si planificarea corecta in timp a activitatilor pe durata de desfasurare a contractului
20%
Descriere: Cf. Fisei de date
4.
Unitatea solutiei ofertate
20%
Descriere: Cf. Fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 12:00
Locul: sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, etaj 3, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin POS CCE, Axa Prioritara 3, Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 3.2.1, cod SMIS 14218
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conform art.256?2, alin.(1), lit.a) si alin.(2) din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
Adresa postala:  Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 021.20.25.425, Email:  [email protected], Fax:  021.20.25.473, Adresa internet (URL):  www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer