Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea serviciilor online catre cetateni si automatizarea fluxurilor interne de lucru -solutie de e-Administratie


Anunt de participare numarul 86832/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei, nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Minea;Marius Mateescu, Tel.0239619197, Email: [email protected], Fax: 0239692394, Adresa internet (URL): www.primariabr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea serviciilor online catre cetateni si automatizarea fluxurilor interne de lucru -solutie de e-Administratie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Unitatii Administrativ Teritoriale a Municipiului Braila, Piata Independentei, nr. 1, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea serviciilor online catre cetateni si automatizarea fluxurilor interne de lucru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212200-1 - Servicii de dezvoltare de software pentru retele, internet si intranet (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
50324100-3-Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
72222300-0-Servicii de tehnologie a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 750, 731.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 55000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile, Buget de stat, Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va prezenta acordul de asociere. Se solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUGnr. 34/2006, certificat eliberat de autoritatile publice locale privind plata taxelor locale, certificat privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat eliberat de AFP, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 5500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Recomandari
Lista capacitatilor tehnice cu privire la competentele disponibile pentru realizarea automatizarii de fluxuri administrative implementate pe tehnologie web
Lista personal de specialitate
Autorizare pentru livrarea produselor COTS
Standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin: - un contract de realizare sau furnizare sisteme informatice integrate de complexitate similara- un contract de realizare si intretinere de sisteme informatice integrate sau furnizare de sisteme informatice integrate cu caracteristicile prezentate in fisa de date- un contract de realizare de sisteme informatice integrate sau furnizare de sisteme informatice integrate care sa fi presupus integrarea proceselor de business realizate pe aceeasi tehnologie ca cea ofertataCompetentele solicitate pentru realizarea automatizarii de fluxuri administrative implementate pe tehnologie web sunt detaliate in fisa de date.Cerintele minime privind expertii sunt detaliate in fisa de dateStandarde: ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret total
40%
Descriere:
2.
termen de livrare
15%
Descriere:
3.
garantie sistem
10%
Descriere:
4.
suport pe aplicatii software
10%
Descriere:
5.
metodologia de organizare a proiectului
10%
Descriere:
6.
timpi de raspuns ai sistemului
10%
Descriere:
7.
tarif orar servicii consultanta si interventii pe baza de contract post-garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 12:00
Locul: Braila, Piata Independentei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial AXA Prioritara 3 Domeniul Major de Interventie 2.1
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este publicata in SEAP, de unde poate fi descarcata de catre operatorii economici interesati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Fax: 0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala a Municipiului Braila, Directia Juridic Contencios
Adresa postala: Piata Independentei, nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239694947, Fax: 0239692394, Adresa internet (URL): www.primariabr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer