Licitatie Publica - Implementarea si managementul proiectului de infiintare a SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 132277/24.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Comert Exterior, Tel. +40 351403457, In atentia: Sorin Draghici, Email: [email protected], Fax: +40 351449550, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Implementarea si managementul proiectului de infiintare a SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: - SC CEN Craiova SA, str. Unirii nr. 147, Craiova, jud. Dolj
- SC CEN Rovinari SA, Rovinari
- SC CEN Turceni SA, Turceni
- SNa Lignitului OLTENIA S.A. Targu-Jiu, str. Tudor Vladimirescu nr. 1-15
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea si managementul proiectului de infiintare a SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Managementul intregului proiect de infiintare a societatii Complexul Energetic Oltenia S.A.
? Auditul bilanturilor intocmite in scop de fuziune de catre societatile care fac obiectul fuziunii
? Evaluarea societatilor care fac obiectul fuziunii
? Servicii de asistenta juridica in vederea implementarii proiectului
? Servicii de asistenta financiara si fiscala necesare implementarii proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 2, 179, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 22.000 Lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale fiecarei societati implicate in procesul de fuziune.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind: neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006; Participare la licitatie cu oferta independenta;Neincadrarea in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG 34/2006; calitatea de participant la procedura-se va completa Anexa nr 1 la Formularul 5;capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 4.300.000 lei demonstrata pe baza documentelor de mai jos: Ofertantul va face dovada ca este o societate cu recunoastere internationala, se vor prezenta acreditari/recomandari din partea institutiilor de credit internationale, fie prin prezentarea unor recomandari/certificari aferente unor contracte finalizate la firme din afara tarii, etc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta privind prestarea de servicii similare; Informatii privind studiile; Informatii referitoare la personalul angajat; Informatii privind asigurarea riscului profesional; Capacitate prestare cumulativa a tuturor serviciilor solicitate in caietul de sarcini; Informatii privind subcontractantii; Informatii privind standardele de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2012 13:00
Locul: Sala de licitatii a CEN Craiova, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridical SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 351403362, Fax: +40 351449550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 17:28