Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE COLECTARE SELECTIVA SI AMENAJAREA STATIEI DE TRANSFER IN ZONA ORASULUI T


Anunt de participare numarul 46599/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Turceni
Adresa postala: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Constantina Cristina Ionitoiu, Tel.0253335024/0253335025, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253/335026, Adresa internet (URL): www turceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE COLECTARE SELECTIVA SI AMENAJAREA STATIEI DE TRANSFER IN ZONA ORASULUI T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL LOCAL TURCENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE VEHICULE PENTRU TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOSPECIALA PENTRU COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR DE 14 MC
AUTOSPECIALA PENTRU COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR DE 8 MC
AUTOSPECIALA TIP PLATFORMA CU MECANISM DE RIDICARE PENTRU TRANSPORTUL CONTAINERELOR
Valoarea estimata fara TVA: 219, 027EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 15000 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10 % DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI DE FURNIZARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI PHARE 2004, PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA, "SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR", (FAZA EXTINSA)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OFERTANTII SE POT ASOCIA IN CONDITIILE PREVAZUTE IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CEINTA MINIMA: SE VOR COMPLETA FORMULARUL 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA SI FORMULARUL 12 B DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE IN ART 181 DIN ORDONANTA - DIN SECTIUNEA III FORMULARENEPREZENTAREA DOCUMENTELOR DE CALIFICARE , PREZENTAREA INCOPMLETA A ACESTORA (MAI MULT DE 3) SAU CARE NU RESPECTA CONDITIILE SOLICITATE IN FISA DE DATE A AHIZITIEI ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTANTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA UNEI CIFREI MEDII ANUALE DE AFACERI MAI MARE SAU EGALE CU 2300000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CEL PUTIN UN CONTRACT DE LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE CU VALOARE DE 790000 LEI EXECUTAT IN ULTIMII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 11:00
Locul: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL OFERTANTULUI PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR 6 , SECT 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.34, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0040253218661, Fax: 0040253213964
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul primarie turceni
Adresa postala: str muncii nr.452B, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253/335024, Email: [email protected], Fax: 0253/335026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer