Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE EST A JUDETULUI IALOMITA


Anunt de participare numarul 69926/15.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TANDAREI
Adresa postala: Sos.Bucuresti Nr. 190, Localitatea: tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitru, Tel.0243273529, Email: [email protected], Fax: 0243273552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE EST A JUDETULUI IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Orasul Tandarei si comunele Giurgeni, M.Kogalniceanu, Saveni, Platobesti, Movila, Ograda, Suditi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea in orasul Tandarei a unei statii de sortare a deseurilor menajere, platforme de compostare, puncte de precolectare. Executarea in comunele Giurgeni, M.Kogalniceanu, Saveni, Platobesti, Movila, Ograda, Suditi, de puncte de precolectare pentru deseuri menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statie de sortare si transfer
Platforme betonate 4500mp.
Puncte de precolectare 51 buc.
Platforma de compostare 2176 mp.
Cladire vestiar, birou.
Alimentare cu apa, imprejmuire, hala preparare, receptie, maruntire.
Achizitie utilaje tehnologice cu montaj
Valoarea estimata fara TVA: 2, 611, 323.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 52000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri UE si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale, certificat constatator emis de registrul comertului, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanta contabil, cifra de afaceri, declaratie bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 6000000 lei, declaratie bancara - scrisoare de bonitate bancara in valoare minima de 600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor din ultimii 5 ani, expierienta similara, recomandari, dotari cu echipamente tehnice, declaratiepe propria raspunderereferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor, informatii privind personalul tehnicde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in special pentru asigurarea controlului calitatii, declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, statie de preparat betoane aflata la distanta optima de locul de turnare sau contract de colaborare cu o statie autorizata in prepararea betonului B300, B350, B400, B450 pentru drumuri si platforme, laborator autorizat de incercari pentru betoane sau contract de colaborare cu un laborator autorizat, informatii despre subcontractanti, manualul calitatii propus pentru realizarea lucrarii, documente emise de organisme autorizate care confirma certificarea sistemului calitatii si certificarea sistemului de management de mediu, standarde de protectia mediului, dosar privind masurile de protectie a mediului ce se vor adopta in vederea realizarii lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expierenta similara - executarea unei lucrari similare(lucrare in domeniul mediului) in ultimii 5 ani de minim 2600000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
70%
Descriere:
2.
garantia acordata lucrarii
20%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru lucrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 468 RON
Conditii si modalitate de plata: contravaloarea multiplicarii 468 lei la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2009 11:00
Locul: Primaria Orasului Tandarei sos. Bucuresti nr.190
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): program Phare 2004
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STRAVOPOLEOS NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041336, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Tandarei
Adresa postala: sos. Bucuresti nr. 190, Localitatea: Tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Tel.0243/273529, Fax: 0243/273552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer