Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE EST A JUDETULUI IALOMITA


Anunt de participare numarul 56087/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TANDAREI
Adresa postala: Sos.Bucuresti Nr. 190, Localitatea: tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitru, Tel.0243273529, Email: [email protected], Fax: 0243273552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE EST A JUDETULUI IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: oras Tandarei si comunele Giurgeni, M.Kogalniceanu, Saveni, Platonesti, Movila, Ograda, Suditi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea in orasul Tandarei a uneu statii de sortare a deseurilor menajere, platforme de compostare, puncte de precolectare. Executarea in comunele Giurgeni, M.Kogalniceanu, Saveni, Platonesti, Movila, Ograda, Suditi de puncte de precolectare pentru deseuri menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
statie de sortare si transfer
platforme betonate 4500 mp
puncte de precolectare 51 buc
platforma de compostare 2176 mp
cladire vestiare, birou, alimentare cu apa, imprejmuire, hala de preparare, receptie, maruntire si achizitie utilaje tehnologice cu montaj.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 282, 323.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.08.2008 pana la 21.11.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 44000 leigarantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri UEbuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul statului, bugetele locale, certificat constatator emis de registrul comertului, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantuluitraduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, cifra de afaceri, declaratie bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani 6000000 lei, declaratie bancara - scrisoare de bonitate bancara min 600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor din ultimii 5 ani, expierenta similara, recomandari, dotari cu echipamente tehnice, declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, statie betoane autorizata pentru B350, B400, B450, B300 sau contract de colaborare, laborator autorizat pentru incercari, efective medii anuale, informatii subcontractanti, manualul calitatii pentru executia lucrarii, certificarea sistemului calitatii si de management de mediu, dosar privind masurile de protectie a mediului pentru realizarea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
expierenta similara - lucrare similara in domeniul mediului in ultimii 5 ani de minim 2200000 lei cu PV de receptie vizat de Inspectia in Constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
70%
Descriere:
2.
garantia acordata lucrarii
20%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru lucrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 468 RON
Conditii si modalitate de plata: contravaloarea multiplicarii 468 lei la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 11:00
Locul: Primaria Orasului Tandarei sos Bucuresti nr 190
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2004 Program de Coeziune Economica si Sociala "Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021/310641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041336, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Tandarei
Adresa postala: sos. Bucuresti nr. 190, Localitatea: Tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Tel.0243/273529, Fax: 0243/273552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer