Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE EST A JUDETULUI IALOMITA
Anunt de participare numarul 18722/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TANDAREI
Adresa postala: Sos.Bucuresti Nr. 190, Localitatea: tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitru, Tel.0243273529, Email: [email protected], Fax: 0243273552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN ZONA DE EST A JUDETULUI IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de proiectare prevede elaborarea proiectului tehnic, documentatia de executie, documentatiile pentru avize, caietul de sarcini pentru lucrarisi achizitia de utilaje, documentatia de atribuire, asistenta tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor elabora: Proiect Tehnic, Documentatie de Executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru Avize
Valoarea estimata fara TVA: 42, 239.43EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2800 lei, garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, Buget de Stat, Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, bugetele locale, certificat constatator emis de registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista serviciilor de proiectare din ultimii 3 ani, expierenta similara, recomandare, dotari cu echipamente tehnice, personal de specialitatepentru asigurarea controlului calitatii, studiile personalului de conducere, efective medii anuale, ale personalului, informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
expierenta similara min. 50000 EURO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
60%
Descriere:
2.
oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 11:00
Locul: Primaria Orasului Tandarei sos. Bucuresti nr. 190
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, invitati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004 Program de coeziune economicasi sociala-Schema de investitii pantru proiecte mici de gestionare a deseurilor
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare-la adresa mai sus mentionata. Persoana de contact Ing. Ionescu Costica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STRVOPOLEOS nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104648
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041336, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI TANDAREI
Adresa postala: sos. Bucuresti nr.190, Localitatea: Tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Tel.0243/273529, Fax: 0243/273552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 16:37