Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE SANATATE SI SIGURANTA OCUPATIONALA SI ASIGURAREA MASURILOR CORECTIVE PRIN ACHIZITIONAREA UNEI :INSTALATII AUTOMATE PENTRU EXHAUSTARE , TRANSPORT PNEUMATIC MATERIAL LEMNOS REZULTATA DE LA UTILAJELE TEHNOLOGICE SI INSTALATIE PENT
Anunt de participare numarul 97409/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SIMEX PLUS SRL
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU , NR.48, Localitatea: simleu Silvaniei, Cod postal: 455300, Romania, Punct(e) de contact: VASILE BUGHE, Tel.0260679913, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0260678949, Adresa internet (URL): SIMLEU SILVANIEI, STR, T. VLADIMIRESCU, NR. 48
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE SANATATE SI SIGURANTA OCUPATIONALA SI ASIGURAREA MASURILOR CORECTIVE PRIN ACHIZITIONAREA UNEI : INSTALATII AUTOMATE PENTRU EXHAUSTARE , TRANSPORT PNEUMATIC MATERIAL LEMNOS REZULTATA DE LA UTILAJELE TEHNOLOGICE SI INSTALATIE PENTRU RECIRCULAREA AERULUI FILTRAT PENTRU ASIGUARAREA SANATATII OCUPATIONALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL S.C. "SIMEX PLUS" S.R.L. SIMLEU SILVANIEI , STR. T. VLADIMIRESCU , NR. 48 , SALAJ
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALATII AUTOMATE PENTRU EXHAUSTARE , FILTRARE, TRANSPORT PNEUMATIC MATERIAL LEMNOS REZULTAT DE LA UTILAJELE TEHNOLOGICE SI INSTALATIE PENTRU RECIRCULAREA AERULUI FILTRAT - DETALII IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42522000-1 - Alte ventilatoare decat cele de uz casnic (Rev.2)
31110000-0-Motoare electrice (Rev.2)
31620000-8-Aparate de semnalizare acustica sau optica (Rev.2)
44160000-9-Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
44161600-2-Sistem de conducte de joasa presiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 - INSTALATII AUTOMATE PENTRU EXHAUSTARE, TRANSPORT PNEUMATIC MATERIAL LEMNOS REZULTATA DE LA UTILAJELE TEHNOLOGICESI 2 INSTALATII PENTRU RECIRCULAREA AERULUI FILTRAT
Valoarea estimata fara TVA: 112, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILIATE , DECLARATIEPRIVIND NEINCADREAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG34/2006CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
CERTIFICAT COSTATATOR DE LA OFICIUL REG. COMERTULUI
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL 2009 , VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE SI SAU DUPA CAZ RAPOARTE ANUALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMI 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
96/26.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 09:00
Locul: SIMLEU SILVANIEI, T. VLADIMIRESCU , NR. 48 , SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 96, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 96, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC SIMEX PLUS SRL
Adresa postala: T. VLADIMIRESCU , NR.48, Localitatea: SIMLEU SILVANIEI, Cod postal: 455300, Romania, Tel.0260679035, Email: [email protected], Fax: 0260678949
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 12:35