Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national


Anunt de participare numarul 60447/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.0040/21/326 55.55/ int. 216, In atentia: Cristian Curculescu, Email: [email protected], Fax: 0040/21/326.87.09; 0040/21/326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este de furnizare a unui sistem complet functional care cuprinde toate componentele hardware, software, precum si servicii privind dezvoltarea software-ului aferent acestuia si furnizarea documentatiei, a procedurilor de instalare, configurare, pregatire si de asemenea orice produs rezultat cu ocazia dezvoltarii si implementarii Sistemului Informatic de National de Semnalari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.1)
72300000-8-Servicii de inlocuire de date (Rev.1)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.1)
72530000-9-Servicii de retele informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este de furnizare a unui sistem complet functional care cuprinde toate componentele hardware, software, precum si servicii privind dezvoltarea software-ului aferent acestuia si furnizarea documentatiei, a procedurilor de instalare, configurare, pregatire si de asemenea orice produs rezultat cu ocazia dezvoltarii si implementarii Sistemului Informatic de National de Semnalari.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.10.2008 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare: 358.000 Euro, in original, valab. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile, Facilitatea Schengen, Proiectul RO-FSCH -2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui leader de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Declaratie privind eligibilitatea
3.Certificat constatator eliberat de Ministerul JustitieiOficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
5.Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
6.Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
7.Certif. pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
8.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitateaForm. 6
9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006 modificata si completata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007)b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) pozitiva.b) sa fie mai mare de 17.900.000 Euro:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)
b) Capacitatea de asigurare a serviciilor de mentenanta pe perioada de garantie pentru echipamentele IT si aplicatie software
c) Autorizarea producatorului de a vinde produsele oferite
d) standarde de asigurare a calitatii pentru producatori si ofertanti
e)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 9 specialisti in domeniul IT&C.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) cel putin 1 contractin domeniul prestarii de servicii de proiectare si implementare sisteme informatice complexe in ceea ce priveste indeplinirea unor sarcini similare celor care fac obiectul proiectului Sistemului Informatic National de Semnalari, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), iar participarea ofertantului (participarea proprie) la fiecare contractin parte a fost de minim de 5.370.000 EURO.b) Declaratie privind respectarea termenului maxim de interventie de 4 ore si reparare de 7 ore conform caietului de sarcinic) Autorizatia de la producator de a vinde produsele oferite, de a oferi servicii in perioada de garantie si post garantie si ca detine competente pentru instalare, configurarea si mentenanta produselor.d) ISO 9001 sau echivalente) Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal si CV-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunerea financiara fara TVA
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-197723 din 31.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 12:00
Locul: OPCP, Bulevardul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen, Proiect RO-FSCH 2: , ,Extinderea implementarii Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(21)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40(21)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor- Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B- dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 / int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09/326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal, conform art. 272(2) si (5) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor- Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B- dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 / int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09/326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2008 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer