Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
9.971.949 EUR

Castigatorul Licitatiei: Asocierea formata din Intrarom SA si SIVECO SA
Anunt de atribuire numarul 70472/27.11.2009
Informatii anunt de participare asociat 73006
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.0040/21/326 55.55/ int. 207, In atentia: Cristian Simionescu, Email: [email protected], Fax: 0040/21/326.87.09; 0040/21/326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Implementarea Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este de furnizare a unui sistem complet functional care cuprinde toate componentele hardware, software, precum si servicii privind dezvoltarea software-ului aferent acestuia si furnizarea documentatiei, a procedurilor de instalare, configurare, pregatire si de asemenea orice produs rezultat cu ocazia dezvoltarii si implementarii Sistemului Informatic National de Semnalari.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72300000-8-Servicii de inlocuire de date (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
72700000-7-Servicii de retele informatice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
9, 971, 949EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Propunerea tehnica
49%
Descriere:
2.
Propunerea financiara, fara TVA
51%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-197723din31.07.2008
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S2-002243din06.01.2009
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S152-205005din07.08.2008
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: RO FSCH 2.1./105 Denumirea: Implementarea Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national
V.1) Data atribuirii contractului 11/18/2009
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea formata din Intrarom SA si SIVECO SA
Adresa postala: Sos. Fabrica de Glucoza nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel.+4021 20.40.906, Email: [email protected], Fax: +4021.20.40.916
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 17900000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 9971949.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 41, 882, 185.8 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Procent(%): 73
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen, Proiect RO-FSCH 2: , ,Extinderea implementarii Sistemului Informatic National de Semnalari la nivel national
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(21)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40(21)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor- OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09/ 021-326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor- OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09/ 021-326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer