Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea sistemului integrat de informare si monitorizare a deversarilor de apa in cadrul proiectului: ?Monitorizarea factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt - Belene?,MIS -ETC Code 359


Anunt de participare numarul 141008/08.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice pentru Serviciul de alimentare cu apa si de canalizare Olt
Adresa postala: str. Crisan, nr.33, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230034, Romania, Punct(e) de contact: Florin Bobicu, Tel. +40 249414144, Email: [email protected], Fax: +40 249414144, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea sistemului integrat de informare si monitorizare a deversarilor de apa in cadrul proiectului: ?Monitorizarea factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt - Belene?, MIS -ETC Code 359
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Str. Crisan, Nr.33, Slatina, Jud. Olt, Romania
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea sistemului integrat de informare si monitorizare a deversarilor de apa in cadrul proiectului: ?Monitorizarea factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt - Belene?, MIS -ETC Code 359
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
48610000-7-Sisteme de baze de date (Rev.2)
48730000-4-Pachete software de securitate (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Caiet de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 770, 967.74EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant. gar. de part.: 75419, 35 Euro, curs Euro BNR data publ. anuntului; Cuant. ce se va retine din gar. de part. in cond. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul resp. unei contest: 9280, 88 lei (val. estimata a contr. este exprimata in EURO); Per. de val. a gar.: 90 de zile de la ter. limita pentru primirea of.; Forma de consti. a gar. de part.: scrisoare de gar. bancara/instr. de garantare emisa/emis in favoarea AC si in cond. legii de o sc. bancara/de o soc de asig din Ro sau dupa caz, din strainatate; sau OP in contul AC , RO76BRDE290SV37786802900, BRD, cu cond conf acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii of. Nota: In cazul const gar. de part. printr-un instr. de garant. emis de o soc. bancara/sc. de asig. se va completa Formularul 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. In conf. cu L. nr. 346/2004 privind stimularea infiin. si dezv. IMM, act., IMM-urile pot solicita red. cu 50% a gar. de part. prin prez. doc. Justif. cative coresp.. In acest caz, gar. de part. va fi insot de decl. pe propria rasp. a reprez./ reprez.-lor legal/legali al/ai intrep interesate privind incad in IMM. Decl pe propria rasp privind incad. In IMM va fi completata conf. modelului prev. in L. nr. 346/2004 act; In cazul asoc dintre 2 sau mai multi op ec, fiecare din acestia incadrandu-se in cat IMM, asoc rezultata beneficiaza de reducerile prev. la art. 16, alin.( 2) din L. nr. 346/2004; In sit asoc unui IMM cu o soc comerciala care nu face parte din cat. IMM- urilor, asoc. respectiva nu are caract unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16 alin. (2) din L. nr. 346/2004; In cazul ofertantilor care se asoc in vederea dep unei oferte comune, gar. de part. poate fi const. pe numele oricaruia dintre op economici asoc; AC va elibera/restitui gar de part conf prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006; Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din gar. de part. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile prevederilor art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: ?Paul Stanescu, Darius Bogdan Valcov, de Constantin Nedelea, Ionel Sorin Ghita, TudorUdrescu, Florin Mateiana, Savu Ciocarlan, Marin Vladut, FlorentinAndronie, Constantin Dinut, Ion Murgulet, Gheorghe Tudorascu, Dorel Catalin Imireanu, Nicolae Titulescu, Marian Vasile, Constantin Rotea, Pascu Mirel, Oprea Stelian, Neagu Cristinel, Dima Victor, Victor Constantin Ionescu Dumitru Alina Constanta , Radu Tatiana, Rata Florea, Luca Veronica , Nistor Roxana DeliaNota:
a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.c.Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei anieste cel putin egala cu suma de 7.500.000 Euro
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Experienta similara Lista privind principalele servicii/furnizari prestate in ultimii 3 ani
-contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din contract/contracte prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indica?iilor din nota de mai jos) sau
-cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conf. cu prev. art.188 alin.(2) lit a) din OUG nr.34/2006 ?i ale 971 alin.(1) din H.G.nr. 925/2006, ptr fiecare tip de contract/activ. sau serviciu care face obiectul experientei similare.Of. trebuie sa faca dovada ca a furnizat/prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a maxim 3 contracte similare, produse, resp. servicii de natura celor mentionate in caietul de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de min. 3.400.000 Euro, resp.: -act. de implementare a unui sist info de tip portal pt. viz. info referitoare la calitatea fact. de mediu de catre pop si entit interesat
act. de realizare a unui sistem GIS cu functionalitati de culegere si centralizare a datelor sub forma de aplicatii WebGIS si integrarea acestuia cu alte aplicatii
-act. de furnizare echip. hardware (cum ar fi: servere, storage, senzori, echip. de retea) si implementare solutie/sistem integrat de manag. centralizat al informatiilor.
Nota: a. In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se va prezenta un nr. max. de 3 contracte din care sa rezulte activitatile enumerate mai sus, dupa cum urmeaza:
- fie prezentarea unui singur contract care sa aiba ca obiect furnizarea/prestarea de produse si/sau, resp., servicii similare (care sa acopere toate componentele/elementele principale ale contractului ce urmeaza sa fie atribuit, asa cum este stabilit mai sus) si care sa corespunda cu cerinta minima stabilita privind valoarea cumulata a contractului/contractelor prezentate in scopul dovedirii experientei similare
fie prez. unui nr. de max. 3 contracte distincte, resp. cate unul pt. fiecare comp.a/el. principal, cu mentiunea ca fiecare contract in parte trebuie sa acopere prin obiectul sau produsele/serviciile similare aferente comp./el. principale ale contra. ce urmeaza sa fie atribuit, asa cum este stabilit mai sus), iar suma contr. prez. trebuie sa corespunda cu cerinta min. stabilita privind val. cumulata a contractului/contractelor prezentate in scopul dovedirii exp. similare;
-sau orice alta combinatie a obiect. contract. prezentate pt. dovedirea experientei similare in limita nr. max. de 3 contracte acceptate, cu conditia ca acestea sa corespunda cu cerinta minima stabilita privind val. cumulata a contr./contractelor prez. in scopul dovedirii exp. similare si cu precizarea ca, contractele prezentate trebuie sa acopere prin obiectul lor toate comp./el. principale ale contr. ce urmeaza sa fie atribuit, asa cum este stabilit mai sus
b.Op. ec. care nu si-au indeplinit cond. contractuale priv. calitatea si/sau au prezentat doc. false in cadrul proc.i de atribuire sau la alte proc.i de atribuire a contractelor de achizitie vor fi respinsi din cadrul acesteio proceduri.
Cerinta nr. 2 Personal:
-Se vor prezenta: Formularul 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Anexa la Formularul 6 ? CV Europass, Formularul nr. 8 ? Angajamentul candidatului privind resursele umane, Formularul nr. 7 - Declara?ia de disponibilitate/angajament de participare
-Doc. suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al exp. si competentelor prof. ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prev. in caietul de sarcini;
Nota: a.Nu se accepta prop. unor pers. de spec. care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele ment.
b.In sensul preved. de mai sus of. vor prezenta doc. suport coresp. din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi: -diplome privind specializ. pers. (studiile, calific. si atestarea profes.); -autorizatii/certif de atestare profes. si legitim. aflate in term.de valab.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expert. incheiata in forma autent.priv.experienta/certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp. certif., a deciz. de numire pt. pozitia resp. si copia doc.de specializ. in baza careia s-a realizat numirea. c.In cazul in care se propun pers.e care nu sunt angajati ai of., pt. fiecare specialist se va prez. dovada relatiei contractuale intre expert si of. si/sau se va completa de catre titular Decl. de disp. conform model. prev. la Form. 7. d. Recomandarile. de la benef. vor fi solic. de AC pentru of. clasat pe primul loc. Experti solicitati:
1. Manager de proiect -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
-Cunoasterea a cel putin unei metod. de manag. de proiect cum ar fi PMBOK, PRINCE2 sau echiv., doved. prin detin. unei certif. PMP, PRINCE2sauechiv.
-Calificare in ceea ce priveste admin. si controlul sist. info. (manag. risc., manag. resurselor, planificare strategica, evaluarea perf. si a cadrului de buna guv. utilizand instrumente TIC), dovedita prin detinerea unei certif. de tip CGEIT sau echiv.
-Calificare in manag. serv. TIC dovedita printr-o certif. de tip ITIL Foundation sau echiv.
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani
-Exp. prof. specifica in calitate de manager de proiect de min.3 ani
2. Analist de business -Studii super. finaliz. cu diploma de licenta sau echiv.;
-certif. CBAP sau echiv.;
-certif. privind particip. la min. un curs de instruire privind modelarea proc. de business-Exp. prof. gen. de minim 5 ani;
-Exp. prof. specif. de minim 3 ani in activ. de analiza IT
3.Arhitect de sistem -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent-Cunoasterea cel putin a unui framework de realizare de arhit. de tip enterprise recunoscut la nivel international - se va prezenta certif. TOGAF, IASA sau echiv.
-Certif. la nivel profesional pt. modulul de captura ofertat emis de org. aut.
-Certif. la nivel profesional. pt. modulul de gestiune a doc. ofertat emis de org. aut.
-Vorbitor de limba romana (nativ/cu studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT).
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani
-Exp. in calitate de architect de solutie pt. proiect/e finalizat/e ce au presupus implementarea unei solutii de tip portal si mediu colaborativ care sa integreze functionalitati precum procesare si publicare date, gestiune fluxuri de lucru, manag. al doc. si captura (se va dem. prin prez. a min. 1 recom. de la benef.).
4.Expert supervizare dezvoltare/implementare soft. -Stud. sup. finaliz.cu dipl.de licenta sau echiv
-Certif. la nivel profesional. pt. un framework de dezvoltare recunoscut la nivel international bazat pe standardul UML sau echiv., emise de org. aut.
-Cunoastereacel putin a unui limbaj de programare de larga raspandire - se va prezenta certif. de dezvoltator pe un limbaj de programare de larga raspandire emise de org. aut.;
-Vorbitor de limba romana (nativ/cu studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT).
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Exp. in calitate de coordonator echipa dezvoltare pt. proiect/e finalizat/e ce au presupus implementarea unei solutii de tip portal si mediu colaborativ care sa integreze functionalitati precum procesare si publicare date, gestiune fluxuri de lucru, manag. al doc. si captura (se va demonstra prin prezentarea a min.1 recom. de la beneficiari).
Expert administrare baze de date: -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
Detinerea de cunostinte privind admin. bazelor de date, dovedite prin certif. pe tehnologia ofertata, emise de org. aut.
-Detinerea de cunostinte privind optimizarea bazelor de date, dovedite prin certif. emise pe tehnologia ofertata, emise de org. aut.
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani-Exp. profes. specifica de min.3 ani in activitati de dezv. si admin. baze de date
6. Arhitect Solutie GIS -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent-Cunostinte privind tehn.GIS, cum ar fi culegerea, editarea si producerea datelor GIS, implementarea/admin. bazelor de date geospatiale si dezvoltarea de aplicatii GIS (dovedite prin diploma/certif. ptr. aplicatiaGIS ofertata, emise de org. aut).
-Exp. profes. generala de min.5 ani
-Exp. de min.3 ani in coordonarea si dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor GIS web, desktop si mobile (incluzand sisteme multiuser).7. Expert aplicatii GIS -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
-cunostinte privind tehnologiile GIS, cum ar fi culegerea, editarea si producerea datelor GIS, implementarea/admin. bazelor de date geospatiale si dezvoltarea de aplicatii GIS (dovedite prin diploma/certif. ptr aplicatia GIS ofertata, emise de org.aut)
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani
-Exp. profes. specifica de min. 3 ani in dezvoltarea si utilizarea aplicatiilor GIS
8. Expert instruire GIS -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
-Certif./diploma de instructor autorizat pt. produsele soft. GIS, emise de org. aut.
-Exp. de lucru cu tehnologiile GIS de min.3 ani.
9. Expert SCADA -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
-Experienta profesionala generala in domeniul IT&C, cel putin 5 ani
-Exp. profes. Spec. de min. 3 ani inact. de implementare si configurare de solutii SCADA
10. Expert prelucrare date -Stud. sup. finalizate cu dipl. de licenta sau echiv-Certif.profesional pentru solutie de data-mining ofertata
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani
-Participare ca expert in min. 1 proiect in care s-a implementato sol. de data mining pe tehn. ofertata (se va dem. prin prez. a min. 1 recomandare de la un benef.)
11. Expert auditare procese - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
-Det. de cunos. privind solutii de auditare de procese, dov. prin particip. la un curs de specialitateorg. de furniz./prod. sol. ofertate
-Exp. profes. Gen. de min. 5 ani
-Part. ca expert, in min. 1 proiect in care s-a implem. o aplic. de auditare de procese pe tehn. ofert. (se va dem. prin prez. a min. 1 recom. de la un benef.)
12. Expert raportare date Do Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
-Det. de cun. privind solutii de raportare, dovedite prin certif. cum ar fi: Microsoft SQL Server Business Intelligence Development and Maintenance, IBM Certified Designer ? Cognos BI Reports, Oracle Business Intelligence Foundation Certified Implementati
-Exp. profes. gen. de min. 5 ani
-Exp. profes. spec. de min. 3 ani inact. de implementare, dezv. si conf. de sol. deraportare date
13. Expert implementare aplicatie manag. contracte Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.-Detinerea de cunostinte privind implementarea solutiilor de manag. de contracte, dovedite prin certificari pe tehnol. Ofertata, emise de org aut.
-Exp. profes. generala min. 5 ani
-Particip. ca expert, in min. 1 proiect in care s-a implementat o aplicatie de manag. de contracte pe tehnologia ofertata. (se va demonstra prin prezentarea a min. 1 recomandare de la un beneficiar)
14. Expert instruire aplicatie manag. Contracte - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.;
-Detinerea de cun. privind instruirea pt. sol. de manag. de contracte, dovedite prin cert. prof. de instruirepe tehn. ofertata, emise de org. aut..
-Exp. profes. generala de min. 5 ani
-Part. ca exp. instruirein min. 1 proiectcare a inclus o comp. de scolarizare pt. o aplic. de manag. de contr. pe tehn of. (se va dem. prin prezent. a min. 1 recom. de la un benef.)
15. Expert dezvoltare Portal - Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.-Det. de cunos.privind impl. platfor. webPortal, dovedite prin cert.cum ar fi: Microsoft SharePoint - Application Development, IBM Certified Solution Developer - WebSphere Portal, Oracle WebCenter Portal Certified Implementation Specialist, sau echiv., emise de org. aut.
-Exp. profes. gen. de min. 5 ani
-Exp. profes. spec. de min. 3 ani inact. de implement. si conf. de solutii de tip Portal
16. Specialist infrastructura comunicatii -Stud. sup. final. cu dipl. de licenta sau echivalent-Det. de cert.ificari privind echip. de comun., : Cisco Certified Security Professional sau echiv., Cisco Certified Network Associate Security sau echiv., Cisco Certified Internetwork Professional sau echiv, emise de org.autor
-Certif. pe una din tehn. de implem. A serviciilor de directoare LDAP, emisa de organisme autorizate.
-Exp. profes. generala de min. 5 ani
-Exp. profes. specifica inactivitati de configurare si implementare infrastructuri de comunicatii, de min.3 ani
17.Expert servere si echip. de stocare-studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
-Detinerea de cunostinte tehnice privind echip. de stocare, dovedite prin certif. pe tehnologia echipamentelor ofertate, emise de org. aut.
-Detinerea de cunostinte tehnice privind echip. hardw. de tip server, dovedite prin certif. pe tehnologia echipamentelor ofertate, emise de org. aut.
-Exp. profes. generala de min.5 ani
-Exp. profes. specifica inactivitati deconfig. si implementare servere si echip. de stocare, de min.3 ani
18.Expert solu?ie antivirus: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
-Detinerea de cunostinte tehnice avansate pe solutii de antivirus, dovedite prin certificari de specialitatepe solutia de antivirus ofertata, emise de org. aut.
-Exp. profes. gen. de min. 5 ani
-Exp. profes. de min. 3 ani in implement., monit. si suportul pt. sist. de securitate a info.
19. Expert testare func?ionala ?i de performan?a a sistemului-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
-Certif. tehnica ISEB/ISTQB sau echiv. - emise de organisme autorizate
-Certif. tehn. pe prod. utilizat in testarea sist. ?i certif. de instructor autorizat pe platforma de testare software propusa, emise de organisme autorizate
-Exp. profes. gen. de min.5 ani
-Min.3 ani de exp. in domeniul testarii func?ionale ?i de performan?a pt. aplic. soft., in analiza cerin?elor, dezvoltarea ?i intre?inerea scripturilor de testare, in identificarea ?i crearea datelor de test, execu?ia testelor, raportarea ?i manag. de erori detectate in timpul procesului de testare, in utilizarea utilitarelor de testare software: generatoare de date, utilitarede testare automata, raportare de defecte, testare de regresie si in testare de aplicatii complexe de nivel national sau internat. ? dovada se va face prin CV?i a scrisorilor de recomandare vizate de clien?i
20. Expert securitate informationala -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
-Detinerea de cunostinte privind manag. securitatii informationale, dovedite prin certificate cum ar fi: Certified Information Security Manager - CISM, Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echiv. , emise de org. aut.
-Det. de cunostinte privind incorporarea securitatii infor. in toate etapele de dezv. a unui produs software, dovedite prin certificate cum ar fi: Certified Secure Software LifeCycle Professional ?CSSLP sau echiv., emise de org. aut.
-Det. de cunostinte privind auditul sistemelor infor. dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information System Auditor?CISA sau echiv., emise de org. aut.
-Exp. profes. generala de min. 5 ani
-Exp. profes. specifica in domeniul securitatii informatiei, min. 3 ani.
21. Expert in testarea securitatii sistemelor informatice -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
-Det. de cunostinte privind testarea adecvata dpdv al securitatii informatiei, dovedite prin certificate cum ar fi Certificat Licensed Penetration Tester - LPT sau echiv., emise de org. aut.
-Detinerea de cunostinte privind testarea de penetrare, dovedite prin certificate cum ar fi Offensive Security Certified Professional-OSCP sau echiv , emise de org. aut.
-Exp. profes. generala de min. 5 ani
-Exp. profes. specifica in domeniul securitatii informatiei, min. 3 ani
22. Expert Manag. Situatii de Urgenta -Studii sup. de lunga durata in dom. stiint. militare/sit.de urgenta, finalizate prin diploma de licenta sau echiv
-Detinerea de cunostinte privind manag. sit. de urgenta, dovedite prin particip. la min. un curs international in domeniu
-Exp.profes.gen., min. 5 ani
-Part. ca expertin min 1 proiect in dom. manag. sit. de urgenta/criza(se va demonstra prin prezentarea a min. 1 recom. de la un benef)
23. Expert formator: -Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
-Certif. prof. in calit. de formator eliberata de CNFPA sau echiv, emise de org. aut.
-Exp. profes. Gen., min. 5 ani
-Exp. profes. specifica pe o pozitie similara dovedita prin implic. intr-un proiect care a vizat implementarea unui sist. info. integrat. (se va demonstra prin prezentarea a min. 1 recom. de la un benef)
Cerinta nr.3 Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor. Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Cerinta nr. 1Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 2Se va prezenta Certificatul privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Unitatea solutiei hardware pentru produsele ofertate: servere, storage, rack
20%
Descriere: A se vedea Anexa Metodologia de calcul a factorilor de evaluare
3.
Unitatea solutiei software-ului de aplicatie
20%
Descriere: A se vedea Anexa Metodologia de calcul a factorilor de evaluare
4.
Facilitati servicii ofertate
20%
Descriere: A se vedea Anexa Metodologia de calcul a factorilor de evaluare
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2013 12:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante din str. Crisan, nr. 33, Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta, la sedinta de deschidere, o imputernicire din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007 - 2013.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Desemnarea ofertei castigatoare: Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total calculat prin insumarea punctelor obtinute prin aplicarea fiecarui factor/subfactor de evaluare.Oferta care intruneste cel mai mare punctaj total va fi declarata castigatoare.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu punctaj egal, oferta care are cel mai mic pret va fi declarata castigatoare. In cazul in careofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul mediu B.N.R. comunicat la data publicarii anuntului de participare in SEAPObiecte suplimentare: 48610000-7 Sisteme de baze de date72212517-6 Servicii de dezvoltare de software IT48730000-4 Pachete software de securitate35125100-7 Senzori72500000-0 Servicii informatice72212000-4 Servicii de programare de software de aplicatie48820000-2 Servere80530000-8 Servicii de formare profesionala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art. 2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Str. Crisan, nr. 33, ,Localitatea: Slatina, Cod postal: 230034, Romania, Tel. +40 249414144, Email: [email protected], Fax: +40 249414144
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer