Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea Sistemului Integrat de Mediu


Anunt de participare numarul 90536/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Adresa postala: Aleea Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Apostol, Tel.0212071100, Email: [email protected], Fax: 0212071103, Adresa internet (URL): www.anpm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Agentii pentru protectia mediului (nationala, regionale, locale)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea Sistemului Integrat de Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Splaiul Independentei 294
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea sistemului integrat de mediu la nivel national.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48800000-6-Sisteme de informare si servere (Rev.2)
64210000-1-Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 70, 871, 273RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 354.356 RON pentru etapa a II-a a procedurii(depunerea ofertelor) si garantie de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului, excl.TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si credite externe, conform HG nr 572 din 26 Aprilie 2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se incheie cu clauza suspensiva. Contravaloarea serviciilor prestate si a produselor livrate in anii 2010 si 2011 se va achita in conditiile existentei in bugetul ANPM a alocarilor bugetare anuale corespunzatoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul nr. 23. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre ANAF, valabile la data limita de depunere a ofertei.4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre autoritatea administratiei publice locale competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei.Alte cerinte - capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a oferta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pct. 1. Se va completa Formularul nr. 3Pct. 2. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 105.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 4 Lista prinicpalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Recomandari/documente constatatoare- Prezentarea informatiilor prin care se confirma furnizarea/prestarea de catre operatorul economic de produse/servicii similare
- Prezentarea informatiilor referitoare la organismul tehnic de specialitate de care dispune cadidatul, in special pentru asigurarea calitatii din punct de vedere al competentelor pentru realizarea integrarilor necesare Sistemului Integrat de Mediu
- Formularul nr. 5 Lista cu personalul de specialitate- Formularul nr. 7 - Autorizare producator pentru livrarea produselor COTS (Commercial off-the-shelf)- Informatii privind asocierea- Formular 8 - Informatii privind subcontractantii- ISO 9001, 27001, OHSAS 18001, 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: Operatorii economici vor trebui sa prezinte: cel putin un contract de implementare/ furnizare a unui sistem informatic integrat in domeniul mediului, finalizat cu succes in ultimii 3 ani la nivel national; cel putin 2 contractede implementare/furnizare de sisteme informatice integrate, la nivel national /regional; cel putin un contract de furnizare/implementare de sistem integrat de monitorizare finalizat cu succes in ultimii 3 ani; cel putin un contract furnizarea/realizarea unui sistem informatic, la nivel national , finalizat cu succes in ultimii 3 ani, care sa fi presupus prestarea de servicii de analiza, dezvoltare, testare si implementare software, care sa fi inclus si cel putin o componenta de monitorizare si auditare a bazelor de date; cel putin un contract de prestari servicii de asistenta tehnica si realizare a unui sistem informatic, finalizat cu succes in ultimii 3 ani, al carui scop sa fie culegerea si centralizarea datelor la nivel national precum si prezentarea acestor date sub forma de aplicatii web gis in cadrul unui portal informational cu caracter public; competente dovedite prin certificarile urmatoare (sau echivalent): business intelligence, soa and business process, independent software vendor, custom web development, advanced infrastructure, parteneriat dezvoltare gis;formularul nr. 5 va fi insotit de cv-ul in format europass, aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei de proiect. personal specializat dupa cum urmeaza: director de proiect-1 specialist, project manager-1 specialist, coordonator tehnic pentru supervizarea ciclului de viata al proiectului-1 specialist, expert in sisteme de asigurarea calitatii si securitatii informatiei-1 specialist, expert arhitect in domeniul aplicatiilor enterprise-1 specialist, expert coordonator gis in domeniul mediului-1 specialist, expert implementare procese de business si integrare-1 specialist, expert instructor tehnologic-2 specialisti, expert mesagerie electronica si integrare-2 specialisti, expert in instruire utilizand medii virtuale-1 specialist, expert infrastructura hardware-1 specialist, experti in testarea sistemelor integrate-3 specialisti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Art. 83 alin. (2) - (3) din O.U.G. NR. 34/2006 si Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. NR. 51/2009. Natura exceptionala a situatiei economice actuale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Vor fi selectati candidatii a caror capacitate profesionala indeplineste min. 80 de puncte din totalul de 100 puncte, conform metodologiei de la punctul VI.1. din Fisa de date a achizitiei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantie echipamente
15%
Descriere:
3.
Matricea cadrului logic
15%
Descriere:
4.
Plan de risc
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 14:00
Locul: Sediul ANPM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
lista completa a codurilor cpv: 48000000-8 pachete soft si sisteme informatice; 48219300-9 pachete soft de administrare; 48220000-6 pachete soft pentru internet si intranet; 48222000-0 pachete soft pentru servere web; 48311100-2 sistem de gestionare a documentelor; 48313000-5 pachete soft de recunoastere optica a caracterelor; 48326000-9 pachete soft de cartografie; 48333000-1 pachete soft pentru gestionarea contactelor; 48451000-4 pachete soft de planificare a resurselor intreprinderii; 48612000-1 sistem de gestiune a bazelor de date; 48730000-4 pachete soft de securitate; 48732000-8 pachete soft pentru securitatea datelor; 48761000-0 pachete soft antivirus; 48783000-0 pachete soft pentru managementul continutului; 48800000-6 sisteme de informare si servere ; 64210000-1 servicii de telefonie si de transmisie de date; 72212211-1 servicii de dezvoltare de soft de interconectare de platform; 72212220-7 servicii de dezvoltare de soft pentru internet si intranet; 72212222-1 servicii de dezvoltare de soft pentru servere web;72212311-2 servicii de dezvoltare de soft pentru gestionarea documentelor; 72212330-1 servicii de dezvoltare de soft de planificare si productivitate; 72212331-8 servicii de dezvoltare de soft pentru gestionarea proiectelor; 72212332-5 servicii de dezvoltare de soft de planificare; 72212333-2 servicii de dezvoltare de soft pentru gestionarea contactelor; 72212517-6 servicii de dezvoltare de soft it; 72212610-8 servicii de dezvoltare de soft pentru baze de date; 72222200-9 servicii de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor; 72222300-0 servicii de tehnologie a informatiilor; 72223000-4 servicii de analiza a cerintelor tehnologiei informatiilor; 72227000-2 servicii de consultanta privind integrarea soft; 72240000-9 servicii de analiza si de programare de sisteme; 72254100-1 servicii de testare a sistemelor; 72600000-6 servicii de asistenta si de consultanta informatica; 80533100-0 servicii de formare in informatica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform reglementarilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Aleea Lacul Morii nr. 151, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060841, Romania, Tel.0212071101, Email: [email protected], Fax: 0212071103, Adresa internet (URL): www.anpm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer