Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea sistemului integrat de supraveghere al Politiei de Frontiera Romane la fluviul Dunarea si Delta Dunarii


Anunt de participare numarul 62578/30.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Punct(e) de contact: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Tel.00 40 21 326 5555, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea sistemului integrat de supraveghere al Politiei de Frontiera Romane la fluviul Dunarea si Delta Dunarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform fisei de date a achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul Integrat de Supraveghere la Dunare si in Delta Dunarii trebuie sa asigure: supravegherea frontierei de stat si a zonei adiacente acesteia; supravegherea traficul naval si monitorizarea navele suspecte; eficientizarea controlului de frontiera al navelor in Punctele de Frontiera deschise traficului international; folosirea judicioasa si eficienta a mijloacelor si fortelor PFR.Supravegherea va avea ca obiectiv principal prevenirea trecerii ilegale a frontierei, combaterea criminalitatii transfrontaliere si aplicarea sau dispunerea de masuri impotriva persoanelor intrate ilegal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852500-1 - Sisteme de supraveghere (Rev.1)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei I.D Lista de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE260000EScris. de garantie de buna exec.a oblig.de compensare dir. asumata la data semnarii Acorduluide Compensare de minim 80%din valoarea cofinantata de statul roman(25%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romaneRO 2006/018-147.03.04.02.01Plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Aplicarea OUG 189 in contractul care urmeaza sa se atribuie depinde de o posibila decizie a CE.Oper. ec. accepta sa respecte decizia AC privind modificarea contractului in ceea ce priveste neaplicabilitatea OUG189 in perioada de viata a contractului, determinata de o eventuala interventie a CE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia.
Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007)2.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari 2005, 2006, 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie sa fie minim 13.000.000 EUR.2.sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat cu succes maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea de sisteme de comunicatii si supraveghere, instalarea acestora si punerea lor in functiune, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cu o valoare cumulata de cel putin 6500000 euro, participarea ofertantului.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.2.ISO 9001 sau echivalent in domeniul proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul Ofertei
20%
Descriere:
2.
Radare
19%
Descriere:
3.
Senzor optronic
19%
Descriere:
4.
IT&Comunicatii
9%
Descriere:
5.
Cerinte functionale
9%
Descriere:
6.
Constructii si instalare
12%
Descriere:
7.
Suport Logistic siAdministrare Proiect
12%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S28-037552 din 09.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARERO 2006/018-147.03.04.02.01
VI.3) Alte informatii
Procedura lansata cu clauza suspensiva. Aplicarea OUG 189 in contractul care urmeaza sa se atribuie depinde de o posibila decizie a CE. Operatorul economic accepta sa respecte decizia Autoritatii Contractante privind modificarea contractului in ceea ce priveste neaplicabilitatea OUG 189 in perioada de viata a contractului, determinata de o eventuala interventie a CE.Respectarea OUG nr.189/12.12.2002, actualizata, privind operatiunile compensatorii referitoare la contractele de achizitii pentru nevoi de aparare, ordine publica si siguranta nationala, doar pentru situatia in care valoarea contractului contine o valoare a cofinantarii de cel putin 3.000.000 Euro. Contract la cheie de livrare echipamente.Este posibila prelungirea duratei contractului sub rezerva aprobarii de catre Comisia Europeana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+40 21 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 272 alin. (2) si art. 280 alin. (5) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+40 21 326 87 09:326 87 30, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer