Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unei Platforme Comunicationale Informatizate la nivelul Institutiei Prefectului Judetului Galati


Anunt de participare numarul 138338/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutia Prefectului judetului Galati
Adresa postala: Galati, Str. Domneasca, nr. 56, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Parlog Vasile, Tel. +40 236462739, Email: [email protected], Fax: +40 236417218, Adresa internet (URL): www.prefecturagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea unei Platforme Comunicationale Informatizate la nivelul Institutiei Prefectului Judetului Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutia Prefectului Judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui sistem informatic integrat. Componentele sistemului informatic vor fi complet integrate (la nivel de concept, de arhitectura hardware si software, de echipamente HW, SW si de comunicatie), vor fi insotite de totalitatea serviciilor de implementare necesare si se vor regasi sub forma urmatoarelor livrabile :1. Produse hardware si software de sistem
2. Platforma comunicationala
3. Componenta educationala de tip e-learning
4. Servicii digitizare
5. Servicii de implementare si suport tehnicCantitatea detaliata pentru fiecare livrabil in parte se regaseste in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48190000-6-Pachete software educationale (Rev.2)
48783000-0-Pachete software pentru managementul continutului (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72252000-6-Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea unei Platforme Comunicationale Informatizate la nivelul Institutiei Prefectului Judetului Galati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 899, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei 37.000 lei. Valabilitate garantie de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul autoritatii contractante;
- virament bancar in cont RO63TREZ30623510120XXXXX Trez. GalatiAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptulbancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la CNSC Bucuresti, iar aceasta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarene obligam sa viram in contul autoritatii contractante cont RO63TREZ30623510120XXXXX Trez. Galati suma de 5.679, 00 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Formularul 3B - Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse. 5 % din valoarea contractului fara TVA constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere in contul RO63TREZ30623510120XXXXX deschis la Trezoreria GalatiIMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilorLegii nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Fondul Social European ? Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATENTIE!
- Formularele anexate au un caracter obligatoriu.- Toate documentele redactate intr-o limba straina vor avea anexata traducerea legalizata in limba romana.? In conformitate cu prevederile HG nr.925/2006 art.11 alin.(4) pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in fisa de date, ofertantul are dreptul de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste criteriul de calificare respectiv. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati si altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut de HG nr.925/2006 art. 11 alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut.Vor fi respinse ofertele care nu contin documentele prin care dovedesc indeplinirea criteriilor minime de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite sau la cererea autoritatii contractante ofertantul nu prezinta documentele respective in termenul prevazut. Nerespectarea termenului prevazut, refuzarea primirii sau imposibilitatea predarii corespondentei atrage dupa sine neindeplinirea criteriilor de calificare si/sau criteriilor de selectie stabilite respective.? Se vor respecta prevederile HG nr.925/2006 art. 11^1 cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la sustinere.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta va dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
Persoana care asigura sustinerea economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006. In acest sens, va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C, Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A si "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12B (doar lit. a), c^1) si d)).Cerinta nr. 1
Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletare formular Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12ACerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireCompletare formular "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006? - Formular 12B
Prezentare:
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioare lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara lunii de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 12B si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.
Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, in perioada de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, inclusiv traducerea legalizata in limba romana (in original).Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3
Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)
Modalitatea de indeplinireCompletare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 12C
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Institutia Prefecului Galati, in ceea ce priveste orgnizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Parlog Vasile;
- Coman Aristita;
- Butunoiu Nicoleta;
- Grecu Constanta;
- Crangan Petrica;
- Sarchizian Carmen;
- Dumitrache Codrut.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati si/sau sustinatori, fiecare dintre acestia va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formularul 12C.Cerinta nr. 4
Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinireDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12D- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5
Declararea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12E Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1
Capacitatea legala de a presta activitatile care fac obiectul contractului
Modalitatea de indeplinireCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, ce include activitati ce fac obiectul contractului.
De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine:
Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minm 3.500.000 lei.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii IT prestate in ultimii 3 aniPrestarea de servicii similare ITde in conformitate cu specificatiile clientului, in ultimii 3 ani, in valoare de
minim 1.899.000 lei fara TVA. Nivelul valoric va fi indeplinit prin prezentarea
cel putin a unui document/ contract sau a maxim doua documente/
contracte similare a caror valoare insumata sa fie de 1.899.000 lei din care
sa rezulte ca a prestat unul sau mai multe din urmatoarele servicii: o Implementare sistem de managementul informatiiloro implementare a unei solutii de management al instruirii in sistem e learningo dezvoltare de materiale interactive pentru formare on-lineo servicii de asistenta in utilizarea solutieio servicii de digitizarePrezentarea obligatorie si a proceselor verbale de receptie aferente
contractelor din care sa rezulte prestarea de servicii IT prezentate mai sus.
Cerinta nr. 2
Personal si experti cheie si non-cheieToti expertii care au un rol crucial in implementarea contractului sunt numiti experti cheie.Prestatorul va aloca un Lider de Proiect (Managerul de proiect) dedicat 100% proiectului, care va fi responsabil pentru gestionarea si coordonarea intregului proiect.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: ? un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie.
? in cazul unei asocieri, cerintele minime privind capacitatea profesionala se vor considera indeplinite la nivel de asociere
1. Manager de proiect
? Studii universitare, cu diploma de licenta insotite de certificari in domeniul managementului de proiect.
? Minim 5 ani experienta in domeniul IT, 2. Specialist in securitatea informatiilor
? min 3 ani experienta in domeniul IT
? Auditor de terta parte in securitatea informatiei3. Coordonator tehnic implementare platforma comunicationala
? Studii universitare in domeniul IT sau telecomunicatii
? min 5 ani experienta in domeniul IT
? experienta in implementarea de solutii de managementul informatiilor
4. Coordonator tehnic implementare sistem e-learning
? studii superioare de lunga durata
? min 5 ani experienta in domeniul IT
? experienta in implementarea de solutii de instruire pe sistem e-learning pentru cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei platforme de management al continutului, dezvoltarea de continut digital si asistenta in utilizarea solutiei
5. Arhitect de solutie pentru e-learning
? studii superioare in domeniul IT
? experienta in coordonarea implementarii de solutii de instruire in sistem e-learning pentru minim 1 proiect care sa fi presupus proiectarea si implementarea uneisolutii de management al continutului educational si dezvoltarea de continut interactiv multimedia
6. Expert in asigurarea calitatii
? studii superioare de lunga durata
? certificare in managementul calitatii
? experienta in activitati de asigurarea si controlul calitatii in cel putin 1 proiect care sa aiba ca obiect implementarea unei platforme de management al continutului, dezvoltarea de continut digital si asistenta in utilizarea solutiei
Alaturi de expertii cheie, pentru implementarea contractului ofertantii vor trebui sa faca dovada faptului ca detin si pot aloca o echipa de minim: a. Cel putin 5 specialisti programatori ? portal (client Web)
? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT sau telecomunicatii
? Minim 2 ani de experienta in domeniul IT
? Experienta in tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse ca programator
b. Cel putin 5specialisti programatori - managementul informatiei (client desktop)
? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT
? Minim 2 ani de experienta in domeniul IT
? Experienta in tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse ca programator
c. Cel putin 10 dezvoltatori specializati care sa indeplineasca urmatoarele condi?ii:
? experienta in activitati de dezvoltare de solutii pentru instruire on-line (inclusiv continut multimedia interactiv) in cel putin 1 proiect ce a inclus implementarea unei solutii de formare pe sistem e-learning si furnizarea de continut interactiv pentru aceasta
d. Minim un tehnician pentru instalare si depanare
e. Minim un inginer de sistem
f. Minim un trainer pregatit si certificat de producatorul aplicatiilor oferite
g. Minim un administrator baze de date
? Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT
? Minim 3 ani de experienta in domeniul administrarii bazelor de date
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba implementat si functional un sistem de management al calitatii (ISO 9001:2008 sau echivalent).
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001:2006 sau echivalent
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management de mediu respectiv ISO 14001:2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: P(financiar)(n) = (pret minim/pret(n) ) x 30
2.
propunere tehnica
70%
Descriere: P(tehnic) = P(Platforma Comunicationala) + P(e-learning)
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza in SEAP, intr-o singura runda, in termne de trei zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile. Durata unei runde este de 1(una) zi. Invitatia va fi transmisa simultan tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si care va cuprinde si momentul de start al licitatiei electronice.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetititv de ofertartare, se refera la pretul total fara TVA. Ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca( in sensul micsorarii pretului) ofertele depuse anterior organizarii etapei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2012 11:30
Locul: Institutia Prefectului Judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art.33(2) din HG 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT PODCA ?Platforma comunicationala informatizata?- cod SMIS 27442
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertele aflate pe primul loc au punctaje egale, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTIA PRECTULUI JUDETULUI GALATI
Adresa postala: Str. Domneasca Nr.56, jud. Galati, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 236462739, Email: [email protected], Fax: +40 236417218, Adresa internet (URL): www.prefecturagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer