Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unei solutii de e-guvernare la nivelul Consiliului Judetean Ilfov si a Consiliilor Locale din judetul Ilfov pentru eficientizarea serviciilor publice oferite cetatenilor si mediului de afaceri


Anunt de participare numarul 86178/10.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA VOINEA, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699, Adresa internet (URL): [email protected], [email protected], [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea unei solutii de e-guvernare la nivelul Consiliului Judetean Ilfov si a Consiliilor Locale din judetul Ilfov pentru eficientizarea serviciilor publice oferite cetatenilor si mediului de afaceri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unei solutii de e-guvernare la nivelul Consiliului Judetean Ilfov si a Consiliilor Locale din judetul Ilfov pentru eficientizarea serviciilor publice oferite cetatenilor si mediului de afaceri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
50324100-3-Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea unei solutii de e-guvernare la nivelul Consiliului Judetean Ilfov si a Consiliilor Locale din judetul Ilfov pentru eficientizarea serviciilor publice oferite cetatenilor si mediului de afaceri
Valoarea estimata fara TVA: 5, 278, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de100.000 lei, garantia de buna executieeste de 5% din valoareacontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivind eligibilitatea, 2. Declaratieprivindneincadrarea inprevederileart.181,
3. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor in original sau copie legalizata valabile la data depunerii ofertelor, 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, 5.Codul unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rrezultatul exercitiilor financiare pe anii 2006, 2007 si 2008, 2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de cel putinsau egala cu10.400.0003. Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Listaprincipalelorprestari de servicii in ultimi 3 ani,
1. Prezentarea unui contract in vederea realizariide sisteme informatice integrate de complexitate similara
2. recomandarea unui beneficiar,
3. declaratie privindsubcontractantii si specializarea acestora,
4. Listacu personalul de specialitate
5. CV-uri
6. ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001, OHSA 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret total
40%
Descriere:
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
3.
Garantieechipamnete
10%
Descriere:
4.
Suport pe aplicatii software
10%
Descriere:
5.
Metodologia de organizare a proiectului
10%
Descriere:
6.
Timpi de raspuns ai sistemului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9335/07.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov, Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluaresi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti sectia VIII- a Conflicte de munca, asigurari sociale, contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: B-dul Unirii nr.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030822, Romania, Tel.021/408.36.00, Fax: 021/408.36.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fidepusain cel mult 10 zilede la luarea la cunostiinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante , pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov
Adresa postala: Str.Gheorgeh Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.021/212.75.34, Email: [email protected], Fax: 021/212.75.34
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer