Licitatie Publica - Implementarea unei Solutii Informatice in vederea realizarii unui Sistem integrat de management al continutului documentelor - MCD
Anunt de participare numarul 138739/11.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMAN PENTRU ADOPTII
Adresa postala: Str. Petofi Sandor, Nr. 47, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011872, Romania, Punct(e) de contact: Costin Barcanescu, Tel. +40 212301351, In atentia: Costin Barcanescu, Email: [email protected], Fax: +40 212301320, Adresa internet (URL): www.ora-gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Adoptii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea unei Solutii Informatice in vederea realizarii unui Sistem integrat de management al continutului documentelor - MCD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii IT pentru implementarea unei solutii informatice pentru realizarea unui sistem integrat de management al continutului documentelor, achizitie licente software, analiza si dezvoltare aplicatie software, achizitie echipamente hardware destinate rularii aplicatiei software, suportul si mentenanta aplicatiei si licente software.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii IT pentru implementarea unei solutii informatice pentru realizarea unui sistem integrat de management al continutului documentelor, achizitie licente software, analiza si dezvoltare aplicatie software, achizitie echipamente hardware destinate rularii aplicatiei software, suportul si mentenanta aplicatiei si licente software. Serviciile si bunurile ce urmeaza a fi livrate trebuie sa respecte toate cerintele din caietul de sarcini. Cerintele sunt minime si obligatorii.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 673, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. part.: 33.469 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor, inclusiv acea data. Forma de constituire a gar. part.: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ordin de plata in contul IBAN R05BACX0000003023753000 deschis la Unicredit Tiriac Bank, titular Oficiul Roman pentru Adoptii cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Dovada constituirii gar. part. se va depune alaturi de documentele de calificare. Nota: In cazul constituririi gar. part. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/ de asigurari se va completa Formularul nr. 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Gar. part. se va depune in original la comisia de evaluare cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul constituirii garantiei in alta moneda decat lei pentru echivalenta se va folosi cursul de schimb comunicat de BNR valabil pentru 01/08/2012. In conformitate cu Legea nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a gar. part. prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) dinLegea nr. 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 22). Se accepta si modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prevazuta de art.90 alin.3 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri europene nerambursabile PODCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec. privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modif. si completarile ulterioare: Completarea si prezentarea Form. nr. 1.Dec. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006: Completarea si prezentarea Form.nr. 2.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit of.ntul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o Dec. autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Prezentarea Cert eliberat de A.F.P. din care sa rezulte faptul ca op.-ul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat inclusiv in luna anterioara celei de depunere a ofertei.Prezentarea Cert eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca op.ul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local inclusiv in luna anterioara celei de depunere a ofertei.Nota: Ofertele depuse de op. ec. care in luna anterioara datei de deschidere a ofertei figureaza cu datorii scadente neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse;Op. ec.nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice doc. edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte doc echivalente); 3.Cert de participare la licitatie cu of. independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.314/2010): formular 3 4. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie sunt: Bogdan Adrian Panait, Cristina Keptea, Livia Hanea, Costin Barcanescu, Mircea Stana. Of.ntul va depune formularul 4. Documente care dovedesc forma de inregistrare: Prezentarea in original, copie autentificata sau copie conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate (principal sau secundar/e) care trebuie sa acopere obiectul complex al contractului. Nota: Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit. Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, cu mentiunea ca in ceea ce priveste corespondenta codului CAEN cu obiectul contractului aceasta se va analiza in functie de partea din contract ce ar urma sa fie executata de fiecare dintre operatorii economici care depun o oferta comuna.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor , 2009 , 2010 si 2011 Se va completa Formularul nr. 5.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 3.200.000, 00 lei.Nota: Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%. 2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), vizate si inregistrate de organele competente, daca legislatia statului de origine al operatorului economic prevede acest lucru. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia economico-financiara se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctul III.2.2)din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective
1.Informatii privind situatia economico-financiara In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezinta max 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in val. totala de minim 1.600.000, 00 RON 1. In dovedirea acestui aspect vor completa Form 6 si 7 si vor prezenta PV de receptie (partiala/finala) sau alte documente echivalente din care sa reiasa in clar cantitatile/tipurile de servicii si valoarea efectiva prestata in legatura cu contractul/contractele mentionate ca experienta similara. c Nota: a)Ofertantii sunt de acord ca autoritatea contractanta va putea solicita informatii de la beneficiarii din cadrul contractelor prezentate indovedirea experientei similare
b)Pentru fiecare contract mentionat in cadrul Form 7 in scopul probarii experientei similare se va transmite cel putin o fisa sintetica de prezentare care va contine descrierea principalelor activitati desfasurate, lista/tipul de livrabile realizate si rezultate obtinute in cadrul respectivului contract, in caz contrar contractul respectiv urmand sa nu fie luat in considerare in scopul probarii experientei similare. Aceste informatii vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezentare de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia) sau prin trimitere la surse publice de informare/alte documente suport edificatoare. In cazulin care beneficiaruleste un client privatsi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitateaobtineriiuneicertificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrareaprestarilor de servicii se realizeazaprintr-o declaratie a operatorului economic
Pentru calculul pretului contractului exprim in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost incheiate contractele respective/s-a realizat prestarea serviciilor respective.
2. Prezentarea Declaratiei referitoare la dotari, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa Formularul nr. 8, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.
1.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (Formular nr. 9A), impreuna cu informatiile si dovezile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea/certificarea acestuia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Atasarea copiilor dupa diplomele de studii superioare, dupa caz, dupa certificari/atestate de particiare la cursuri de specialiate, conform solicitarilor de mai jos. 2.Cerinte referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a expertilor propusi, a urmatoarelor cerinte obligatorii:
A. Manager de proiect ? 1 expert, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare dovedite , finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; -Experienta pofesionala generala de minim 5 ani;
-Minim 3 ani experienta manageriala dovedita ca director/manager/lider si expert in proiecte cu sisteme informatice; -Certificare ca Manager de Proiect (Project Management) sau echivalent; (Formular nr. 9B). B. Consultant analist ? 1 expert, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; -Participarea in calitate de consultant analist / analist business in cel putin un proiect similar. (Formular nr. 9B
C. Expert cheie in baze de date ? 1 expert, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; -Participarea in calitate de expert in baze de date in cel putin un proiect similar. (Formular nr. 9B) Cerinte privind competentele / calificarile specifice necesare: Competente privind administrarea bazelor de date, dobandite prin participarea la cel putin un curs de specializare in domeniul bazelor de date de natura celui continut in propunerea tehnica a ofertantului din echipa caruia face parte (se va prezenta una din certificarile solicitate in functie de solutia ofertata).
D. Expert infrastructura software si hardware - 1 expert, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;Participarea expertului propus la cel putin un proiect similar in calitate de expert infrastructura sofware si hardware. Formular 9B Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: -Detinerea de competente privind proiectarea, implementarea si administrarea solutiilor / infrastructurii IT, dobandite prin participarea la cel putin un curs de specializare in acest domeniu. Se va prezenta una din certificarile solicitate in functie de tipul solutiei tehnice continute in propunerea tehnica a ofertantului din echipa caruia face parte.
E. Tester - 1 expert, cu urmatorul profil: Cerinte privind studiile si experienta profesionala: -Studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;Participarea expertului propus in cel putin un proiect similar, proiect in cadrul caruia sa fi executat etapa de testare. Formular 9B
3. Se vor atasa Curriculum vitae conform Formularului nr. 10, aferent fiecarei persoane dintre cele nominalizate, semnat de catre fiecare titular in parte. 4.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 11? 5.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se vacompletaFormularul nr. 12.
Nota a.Sub rezerva dispozitiilor din nota b) de mai jos, echipa de proiect va detine competentele necesare pentru indeplinirea cerintelor minimale prezentate mai jos Nota b.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate in cadrul echipei proiectului care sa ocupe doua sau mai multe pozitii (functii) din cele mentionate mai sus, cu exceptia situatiei in care persoana respectiva indeplineste conditiile fiecareia dintre functiile alocate in cadrul proiectului si doar daca in cadrul calendarului de executare a obiectului contractului activitatile alocate diferitelor functii ale acesteia nu s-ar putea suprapune; Nota c.Pentru personalul de specialitate nominalizat ca fiind responsabil pentru indeplinirea contractului, se vor prezenta urmatoarele: -documente doveditoare din care sa rezulte faptul ca persoanele de specialitate nominalizate ca fiind responsabile pentru indeplinirea contractuluiindeplinesc cerintele mentionate mai sus.
Nota d. ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa relatia juridica dintre ofertant si persoana nominalizata ca fiind responsabila pentru indeplinirea contractului (dintre cele indicate mai sus), astfel: Extras certificat (de ofertant) din REVISAL ori copii ale paginilor din REVISAL care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste denumirea angajatorului, activitatea desfasurata de angajat, durata activitatii, functia persoanei din echipa nominalizata, statusul contractului individual de munca) dupa caz, copii certificate dupa contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective. . Extrasul Revisal trebuie sa aiba o data recenta, cel mult 30 zile inainte de data depunerii oferteli, cu mentionarea pe respectivul extras ca nu exista modificari a raportului de munca dintre ofertant si persoana nominalizata in echipa proiectului.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la existenta unei aplicatii similare tip Revisal ori raporturile juridice dintre ofertant si persoana responsabila nu se concretizeaza conform legii straine aplicabile intr-un inscris, se accepta o declaratie data de un reprezentant legal al ofertantului in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, in care sa se precizeze existenta, tipul, durata si valabilitatea la data depunerii ofertei a unui raport juridic valabil intre ofertant si persoana responsabila cu indeplinirea contractului.
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico - financiara precum si capacitatea tehnico - economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele V.3. - V.4. din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 13, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 13, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2. Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 si ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Nota: a. Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. b. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre unul din membrii asocieri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: a) Pentru celmaimicpretofertat, se vaacordapunctajul maxim de 50 puncte. b) Pentru celelalteofertepunctajul se acorda proportional, astfel: PP(n) = (Pmin /Pofertat) x 50 puncte, Unde, PP(n) - Punctajuloferteipentrufactorulpret; P min? pretulcelmaimicofertat; Pofertat ? Pretulofertat de operatorul economic pentru care se calculeazapunctajul.
2.
Termenul de livrare siinstalare echipamente hardware si instalare licente software
20%
Descriere: Termenul de livrare si instalare echipamente hardware si instalare licente software se va exprima in zile lucratoare. Pentru termenul de livrare si instalare mai mic sau egal cu 10 zile de la semnarea contractului se va acorda punctajul maxim ? 20 puncte. Pentru termenul de livrare si instalare ofertat mai mare sau egal cu 30 zile se vor acorda 0 puncte.Ofertele cu termen de livrare mai mare de 45 zile vr fi declarate neconforme si vor fi respinse. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional, astfel: PL(n) =30 ? ZlofertatUnde: PL(n)- Punctajul ofertei pentru factorul Livrare ; ZLofertat ? Numarul de zile ofertate pentru livrarea ?i instalarea echipametelor hardware ?i instalare a licen?elor software
3.
Termenul de implemetare a solutiei
20%
Descriere: Termenul de implemetare a solutiei va fi exprimat in zile lucratoare. Pentru termenul ofertat de implemetare a solutiei mai mic sau egal cu 45 zile de la semnarea contractului se va acorda punctajul maxim ? 20 puncte Pentru termenul ofertat de implemetare a solutiei mai mare sau egal cu 60 zile se vor acorda 0 puncte Ofertele cu termen de implementare mai mare de 70 zile vor fi declarate neconforme si vor fi respinse. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional, astfel: PI(n) =((60 - ZIofertat) / 15) X 20 ;Unde: PI(n)- Punctajul ofertei pentru factorul Implementare ZIofertat ? Numarul de zile ofertate pentru de implemetarea a solu?iei
4.
Garantia aplicatiei informatice
10%
Descriere: a) Pentru ofertele cu o perioada de garan?ie a aplica?iei informatice mai mare sau egala cu 5 ani se va acorda punctajul maxim de 10 puncte. b) Pentru ofertele cu o perioada de garan?ie a aplica?iei informatice mai mica de 5 aii ?i mai mare sau egala cu 4 ani se vor acorda 5 puncte. c) Pentru ofertele cu o perioada de garan?ie a aplica?iei informatice mai mica de 4 aii ?i mai mare sau egala cu 3 ani se vor acorda 0 puncte.Ofertele cu o perioada de garantie mai mica de 3 ani vor fi declarate neconforme si vor fi respinse,
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6930
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 12:00
Locul: OFICIUL ROMAN PENTRU ADOPTII, Str. Petofi Sandor, Nr. 47, sector 1 , Bucuresti , Cod postal 011872
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta, la sedinta de deschidere, o imputernicire din partea unui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PODCA- proiect SMIS 36664
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj autoritatea contractanta va alege oferta cu pretul cel mai mic. In cazul in care, dintre ofertele clasate pe primul loc (cu acelasi punctaj) sunt una sau mai multe oferte cu pret egal va fi aleasa oferta cu perioada de garantie cea mai lunga. In cazul in care si in urma analizarii acestui criteriu raman una sau mai multe oferte pe primul loc autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care vor fi transmise comisiei de evaluare in plic sigilat. Preturilevor fi calculate cu maxim 2 zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Roman pentru Adoptii
Adresa postala: Str. Petofi Sandor nr 47. sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011405, Romania, Tel. +40 212301351, Email: [email protected], Fax: +40 212301320, Adresa internet (URL): www.ora-gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 15:15