Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unui Sistem Informatic Integrat de management al firmei in cadrul SC TERRAMOLD INVEST SRL


Anunt de participare numarul 108398/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERRAMOLD INVEST
Adresa postala:  Iasi, str. Saulescu nr.13, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700010, Romania, Punct(e) de contact:  Maria - Eustina Arsene, Tel. 0232- 212424, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0232- 212424, Adresa internet (URL):  www.terramold.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator economic
Activitate (activitati)
Altele: Constructii civile si industriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea unuiSistem Informatic Integrat de management al firmei in cadrul SC TERRAMOLD INVEST SRL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Iasi, str. Saulescu nr.13, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopulcontractului il reprezinta implementarea unui sistem informatic integrat de management a firmei pentru cresterea eficientei economice a aplicantului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistemul informatic de management ce face obiectul prezentului contract, are urmatoarea componenta:
Componenta 1: Echipamente TICNr. COD CPV CANT. DENUMIRE PRODUS
1 31154000-0 1 UPS-SURSA DE ALIMENTARE
2 30200000-1 1 DULAP DE COMUNICATII
3 32420000-3 1 SWITCH
4 32420000-3 1 SWITCH
5 32420000-3 1 SWITCH
6 32413100-2 1 ROUTER
7 32413100-2 1 ROUTER
8 48821000-9 1 SERVER
9 48821000-9 1 SERVER
10 48821000-9 1 SERVER
11 30213100-6 2 LAPTOP
12 30213300-8 3 CALCULATORComponenta 2: Sistem Informatic Integrat demanagement alfirmei (SII)SII include licentele software necesare, baze de date si solutii de securitate si alte aplicatii informatice pentru realizarea carora poate fi necesara parcurgerea urmatoarelor etape: analiza necesitatilor, dezvoltarea aplicatiei, implementarea si testarea aplicatiei, know-how.
Sistem Informatic Integrat pentru managementul firmei implementat (16 module): Subsistemul Contabilitate, gestiune financiara (1), Subsistemul Imobilizari (1), Subsistemul Contracte (1), Subsistemul Investitii (1), Subsistemul Achizitii (3), Subsistemul Stocuri (4), Subsistemul Salarizare (1), Subsistemul Transporturi (1), Subsistemul Devize de productie (2), Subsistemul Analize si previziuni (1).Sistemul va cuprinde si sistemele de operare de tip server din componenta 1, punctele 8, 9 si 10. (a se vedea specificatiile din caietul de sarcini)Componenta 3 - Formarea profesionala a personalului care va utiliza si va asigura mentenanta solutiilor software
Formare profesionala - Know - how pentru aplicatii componente SII:
Formarea profesionala a personalului care va utiliza produsele software implementate: 16 persoane
Formarea profesionala a personalului care va asigura mentenanta solutiilor software: 3 persoane.
O descriere detaliata a componentelor este realizata in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 230, 644RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 24.500 le; garamtiede buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE, Axa Prioritara 3, DMI 3, Operatiunea 1 "Sprijin pentru sisteme TIC integrate si alte aplicatii electronice pentru afaceri"; S.C. TERRAMOLD INVEST S.R.L.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici/asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006; Certificatul de atestare fiscala eliberat de catre organul fiscal al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); Cazier judiciar pentru administrator(i) sau pentru persoana imputernicita (unde este cazul); Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil); Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente, sau echivalentul acestuia.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele echivalente insotite de traduceri legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara; Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani incheiati; Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani incheiati;Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie pozitiva; Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani incheiati trebuie sa fie minim 2.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse/prestarii de servicii in ultimii 3 ani; Lista cu aparatura/echipamentele necesare derularii contractului; Autorizarea pentru livrarea produselor software ofertate (ORDA) cat si pentru produsele hardware.
Resurse umane: a) 1 manager de proiect; b) 1Back ? up Project Manager;c) Consultanti testare ? 2 persoane;d) Consultanti implementare ? Minim 3 persoane;e) Programatori ? Minim 2 persoane; f) Instructori ? minim 3 persoane;
Se solicita: CV pentru fiecare expert, documente suport(recomandari, adeverinte, copii dupa contracte de munca, declaratii privind disponibilitate, copii dupa diplome/ certificari etc.)Document privind certificarea managementului calitatii pentru ofertant, minim standardul ISO 9001:2008 pentru sisteme IT, implementare si dezvoltare de solutii software, cat si pentru instruire pe solutii software.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii trei ani a maxim 3 contracte de furnizare si implementare de sisteme informatice de management a unei organizatii - valoare cumulata a acestora trebuie sa fie de cel putin 1.230.644 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 14:00
Locul: Iasi, str. Saulescu nr. 13, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE, AXA 3, DMI 3- "Sustinerea e-economiei", Operatiunea 1 "Sprijin pentru sisteme TIC integrate si alte aplicatii electronice pentru afaceri"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr.25, jud. Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 - 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232- 260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciujuridic - S.C. TERRAMOLD INVEST S.R.L.
Adresa postala:  Iasi, str. Saulescu nr. 13, jud. Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700010, Romania, Tel. 0232- 212424, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0232-212424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 18:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer