Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unui sistem de e-management pentru R.A. ROMATSA


Anunt de participare (utilitati) numarul 130970/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala:  Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013813, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIANA CIORTOLOMAN, Tel. 0212083450, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212083564, Adresa internet (URL):  www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Implementarea unui sistem de e-management pentru R.A. ROMATSA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile R.A. ROMATSA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unui sistem de e-management pentru R.A. ROMATSA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48200000-0 - Pachete software pentru retele, internet si intranet (Rev.2)
72212220-7-Servicii de dezvoltare de software pentru internet si intranet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea unui sistem de e-management pentru R.A. ROMATSA
Valoarea estimata fara TVA: 17, 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 200.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, declaratie art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, CA globala pe ultimii 3 ani-cel putin 34.000.000 lei, bilanturi contabile pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani;Of. va trebui sa faca dov. fin in ult 3 ani a cel pu?in:
Unei implem de sistem inf integrat cu indepl urm cond min: - incl de comp de tip ERP, BI, Manag de doc, Portal, sol mob de inventariere ?i trasabilitate in timp real a mijl fixe;
- nr utiliz ai sist inf-min 350;
- rasp ter?min 16 pct de lucru dist.
Unei livr de echip hard ce a inclus: -servere, medii de stocare, echip de comunic, imprimante/ multifunc, terminale mob tip ?hand-held?.
inf ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarile pers. desemnate pentru indeplinirea contractului: manager de proiect, gest res umane si a instr-min. 2 consult, gest bug-min 2 consult, gest sal-min 2 consult, gest fin-cont-min 2 consult, cont in de gest-min 1 consult, gest prg, pr si lucr de inv-min 1 consult, cont imob corp si necorp-min 1 consult, gest stoc-min 1 consult, gest achiz-min 2 consult, gest ment clad si parc auto-min 1 consult, comp de tip ECM-min 2 consult, comp BI-min 2 consult, arh de sol-min 1 consult, sec inf-min 1 consult, infr hard-min 1 consult, sist com-min 1 consult.
ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 27001 sau echivalent, informatii privind subcontractantii, informatii privind asociatii, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2011 13:00
Locul: Sediul R.A. ROMATSA, Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Achizitii si Administrativ R.A. ROMATSA
Adresa postala:  Bd. Ion Ionescu de la Brad nr.10, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013813, Romania, Tel. 021/2083100, Fax:  021/230.24.42, Adresa internet (URL):  www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer