Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unui sistem informatic integrat


Anunt de participare (utilitati) numarul 115450/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian MOGA, Tel. 021/2009242, Email:  [email protected], Fax:  021/2007411, Adresa internet (URL):  www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Implementarea unui sistem informatic integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Intreaga retea de Unitati Subunitati teritoriale informatizate ale CNPR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unui sistem informatic integrat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea unui sistem informatic integrat
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 1.000.000 lei si se va constituii in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificat constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri a operatorului economic sau a memebrilor asocierii de operatori economici impreuna, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Conditie minima - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 20.000.000 euro. Bilantul contabil pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)vizate si inregistrare de organele competente precum si rapoartele anuale, scrisoi de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec. priv. lista princ. prestari de servicii: ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a finalizatcel putin un contract cu acop. nationala in valoare estimata de minim 6.000.000 euro care a avut ca ob. livrarea unei solutii inform. integrate care cuprinde atat echip. hardware cat si cel putin doua dintre urmatoarele componente: sistem tip CRM; sistem tip Portal;Sistem inf. pentru ERP;sistem de raportare manageriala opertionala tip Tablou de bord; Sistem de planificare si bugetare;sistem de control al accesului la aplicatii informatice si de gestiune unitara a conturilor de utilizator. Ofert. vor prez. referinte de implementari de sisteme de tip CRM si de tip ERP.Ofert. trebuie sa prez.referinte de implementare in valoare de minimum 200.00 euro pentru un proiect de monit. si management al infrastructurii si/sau al serv. IT&C.Referinte de realiz. a unui proiect de implem. a unei solutii de testare si verif. a performantei utilitare a aplic. software realiz. in ultimii 3 ani de minim 150.000 euro;OHSAS 18001;ISO 27001;autoriz. de la prod. pentru livrare si serv. de suport.Lista cu pers. de specialit. responsabil pentru indep. contr. impreuna cu inform. ref. la preg. prof. si calif. acestuia.Se va completa form. 5 insotit de copii dupa diplome/atestate, scrisori de recomandare de la angajatori si/sau benef. precum si CV-ul aferent fiecarei pers. propusa in cadrul echip. de proiect: Project Manager, onsultant, Lider echipa software, Arhitect de solutie, Arhitect tehnic solutie software, Consult. de gestiune a aplic. financiar-contabile, Consultant de gestiune a aplicatiilor de resurse umane, Consultant de gestiune a aplicatiilor de logistica, Consultant in gestiunea aplicatiilor de gestiune a investitiilor si proiectelor, Consultant in gestiunea aplicatiilor de mijloace fixe, Consult. de gestiune bugetara, Consult. in rap. manageriala, Consult. in admin. unitara a conturilor de utilizator, Consultant de Asigurare si Controlul Calit. in cadrul proiectului, Consult. tehnic, Consult. Expert Managementul Calit. Aplicatiilor si Instructor Cursuri de Testare, alti consult.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 12:00
Locul: Bd. Dacia, nr. 140, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contul CN Posta Romana SA RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. POSTA ROMANA S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, parter, etaj 3-11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Tel. 021/2009258, Fax:  021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer