Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unui sistem informatic integrat pentru suportul administrativ al A.N.I.


Anunt de participare numarul 132855/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel PANAIT, Tel. +40 0372069869, Email: [email protected], Fax: +40 0372069888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea unui sistem informatic integrat pentru suportul administrativ al A.N.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Agentiei Nationale de Integritate din b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unui sistem informatic integrat pentru suportul administrativ al Agentiei Na?ionale de Integritate, bazat pe planificarea resurselor, proiectat si particularizat pentru necesitatile Agentiei Na?ionale de Integritate, astfel incat sa aduca plus valoare activitatii institutiei, prin crearea de module informatice care sa acopere urmatoarele arii de activitate specifice: 1. Managementul inregistrarilor si Flux de lucru (Business Workflow), 2. Financiar/ contabilitate, 3. Achizitii4. Administrativ, 5. HR ? resurse umane,
6. Salarizare, 7. Solution manager (pentru procesele suport IT), 8. Juridic, 9. Media si Decizional(Business intelligence).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. ReperCantitate
1 Licente pentru Registratura - 2
2 Licente pentru Economic (Financiar, Contabilitate) - 5
3 Licente pentru Planificare buget si gestiune indicatori - 6
4 Licente pentru Achizitii, Gestiune si Inventar - 2
5 Licente pentru Gestiune dosare (achizitii) - 2
6 Licente pentru Administrativ - 2
7 Licente pentru Resurse Umane - 5
8 Licente pentru Salarizare - 2
9 Licente pentru IT - 2
10 Licente pentru Juridic - 5
11 Licente pentru Audit - 2
12 Licente pentru Business Inteligence - 5
13 Servicii informatice de implementare pentru fiecare modul din aplicatia informatica - 12 module
14 Servicii informatice de mentenanta pentru fiecare modul din aplicatie si pentru licente, pentru o perioada de minim 6 luni (estimand data de punere in productie a solutiei informatice 01.06.2012 si pana la 31.12.2012) - 12 module si 40 licente
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G.P.: 40.000 lei. Daca se resp. contest., se va retine 33.299, 99 lei. Valab. G.P.: 60 de zile de la deschid. of. IMM-50 %. G.B.E.: 2% din val. contr. IMM-50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finan. se va face de la bug. de stat;
- plata se va efectua cu OP in cont de trez. dupa primirea fact. fisc. si a P.V.R.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44-45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 3.
Incadrarea in situatiileprevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 10, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoana cu functie de decizie in cadrul institutiei este Dl. Alexandru Catalin MACOVEI, presedinte al Agentiei Nationale de Integritate;4.Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003
Cerinte obligatorii:
Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.
Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare de servicii.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 9. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor;6.Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)
Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor;7.Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)
Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. 1.Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competenta
Cerinta obligatorie: Persoane juridice romane:
Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu men?iunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Persoane juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara la 31.01.2012
Informatii generale.
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani a operatorului economic trebuie sa fie egala sau mai mare decat 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
Recomandari/ certificari/ confirmari.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent.
Nu se accepta ofertant in curs de certificare.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 27001:2006 sau echivalent.
In conformitate cu manualul Sistemului de Management al Securitatii Informatiei din cadrul Agentiei Nationale de Integritate, elaborat in conformitate cu ISO 27001:2006, se solicita ca operatorul economic sa aiba implementat standardul de securitate ISO 27001. Nu se accepta un operator economic in curs de certificare, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 13:00
Locul: Sediul Agentiei Nationale de Integritate, din Bucuresti, b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta punctaje egale: daca doua sau mai multe oferte prezinta acelasi cel mai scazut pret, se va solicita o noua propunere financiara din partea respectivilor operatori economici, in termen de cel mult 24 de ore de la deschiderea ofertelor, mentiune care va fi facuta si in procesul verbal de deschidere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Control, Relatii Publice si Comunicare
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Tel. +40 0372069869, Fax: +40 0372069888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer