Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE


Anunt de participare numarul 145355/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Adresa postala: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA SANDOR, Tel. +40 365882554, Email: [email protected], Fax: +40 265230002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: jud Ms: Loc Tg.Ms: cladiri pavilionare ale Sp.Cl.Jud. Ms;loc Tarnaveni: cladiri pavilionare ale Sp.Mun.Dr.GhMarinescu;loc.Sovata si Miercurea Nirajului: Spital Sovata Niraj (detaliat in CAIET SARCINI)
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72212180-4-Servicii de dezvoltare de software pentru uz medical (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE - detalii in sectiunea CAIET SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 333, 216.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 86664 lei.Perioada de valabilit: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor ?Garantia de particip se poate constitui prin : ?instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz ?-virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare? ANEXA 6. Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta: data publicarii anuntului de participare. Banca pt echivalenta leu/valuta: B.N.R.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a acesteia de catre CNSC se vor aplica prev. art.278indice 1 din OUG 34/2006. Prev alin.1 art.278indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Suma retinuta de A.C.in astfel de situatie: 7993.32. Se va constitui in cuantum de 5% din val. Contract. fara TVA. Modul de constituire: ? instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig ( conf. prev.art. 90, al. 1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau ?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit contract are calitatea de autoritate publica, instit publica sau operator ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. I din Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE, Operatiunea 4, AP III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", DMI 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1; Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )
Conf. Ordin 170/2012:
PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIAN
DIRECTOR ECONOMIC Consiliul Judetean Mures: BARTHA IOSIF
Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos AttilaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita LatesConsiliul de administratie: Presedinte: Nemes Genica
Membrii: Dr. Muresan AdrianBolos Bradut-Vasile
Ec. Bartha IosifProf.Dr. Nagy Ors);Serviciul achizitii publice ? contractare: ec. Kovacs Angela, jr. Sandor Nicoleta
Dr. Szasz Ioan , Ec. Pop Violeta , Farm. Blaj Minodora, Farm. Taurean Alexandrina, ing. Harsan Ionel Florin, dr.Nagy Elod Erno, as.Lates Gafita, ing.Pastin Mircea Laurentiu, ing Slabu Dumitru , ing.Moldovan George, as. Moldovan Angela, dr.Tar Irma Gabriela , dr.Kun - Balint Emese-Eniko, dr.Gergely Istvan, jr.Dobru Gabriela ;
5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul/candidatul nu are datorii la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca Ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.
Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus.
Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.
Nota: Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a verifica capacitatea economica a ofertantului se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase din bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea bilanturilor contabile, ofertantul va prezenta orice alte documente echivalente (ex. rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor) pentru sustinerea indeplinirii cerintei. Nota: In cazul in care isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate actualizarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - Valoarea minima impusa pentru cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani este 8 000 000 lei - se va completa formularul atasat - ANEXA 7. Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560; 2011=4, 2379; 2010 =4, 2099.Pentru o cifra medie globala de afaceri prezentata in alta moneda decat leul, se va utiliza cursul de schimb leu/valuta, mediu anual comunicat de BNR; Nota: In cazul in care isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate actualizarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sauorice alte documente echivalente(ex.rapoarte audit, rapoarte ale cenzorilor)Se va completa formularul atasat-ANEXA 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expert coordonator implementare domeniu clinic
Coordonator instruire
Analist-programator
Expert in testarea securitatii sistemelor informatice
Expert securitatea informatiei
Expert infrastructura hardware si comunicatii
Expert portal
Expert interoperabilitate
Expert implementare in domeniul clinic
Expert politici medicale
Expertul in implementare si asistenta tehnica sistem de gestiune a resurselor - componenta salarizare
Expertul in implementare si asistenta tehnica sistem de gestiune a resurselor - componenta Financiar Contabilitate si Mijloace fixe
Manager de proiect
Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Formularul 8 ?Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Formularul 9
Certificat ISO 27001:2005 privindmanagementul securitatii informatiei Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de management al securitatii informatiei sau echivalent.
Certificat ISO 14001:2004privind managmentul de mediu. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a protectiei mediului din seria ISO14001sau echivalent.
Certificat ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Absolvent studii superioare finalizate cu diploma licenta Experienta specifica intr-un contract ce a avut ca obiect furnizarea unui sistem informatic similar cu cel al prezentei achizitii in care s-a folosit un standard de interoperabilitate, recunoscut la nivel national / internationalStudii superioare in domeniul IT&C finalizate cu diploma de licenta sau studii Master in domeniul IT&CExpert formator certificat autorizat CNFPA (ANC) sau echivalentParticipare intr-un proiect cu obiect similar cu cel al prezentului contract respectiv dezvoltarea si/sau implementarea de sisteme software, in calitate de coordonator instruire.Studii superioare in domeniul IT&C finalizate cu diploma de licenta sau studii Master in domeniul IT&CExperienta de minimum 5 ani in domeniul IT&C.Participare in cel putin un proiect cu obiect similar cu cel al prezentului contract respectiv dezvoltarea si/sau implementarea de sisteme software.Studii superioare in domeniul IT&C finalizate cu diploma de licenta sau studii Master in domeniul IT&C Detinerea de cunostinte privind identificarea si exploatarea vulnerabilitatilor sistemelor prin executarea unor atacuri informatice organizate intr-o maniera controlata, dovedite prin certificare/diploma recunoscuta la nivel national/internationalDetinerea de cunostinte privind procesul de analiza a vulnerabilitatilor sistemelor si interpretarea rezultatelor obtinute in urma procesului de testare de securitate efectuat, conform unei metodologii recunoscute in domeniudovedite prin certificare/diploma recunoscuta la nivel national/internationalExperienta de minimum 3 ani in domeniul IT&C.Studii superioare in domeniul IT&C finalizate cu diploma de licenta sau studii Master in domeniul IT&CDetinerea de cunostinte privind managementul securitatii informationale dovedite prin certificare/diploma recunoscuta la nivel national/internationalDetinerea de cunostinte privind incorporarea securitatii informationale in toate etapele de dezvoltare a unui produs software dovedite prin certificare/diploma recunoscuta la nivel national/internationalExperienta de minimum 3 ani in domeniul IT&C.Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul IT&CCompetente in domeniul configurarii retelelor de comunicatii dovedite printr-o diploma/certificare recunoscuta la nivel national/internationalExperienta de minimum 3 ani in domeniul IT&CStudii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul IT&CCertificare recunoscuta national sau international in tehnologia de dezvoltare webExperienta in cel putin un proiect care a vizat dezvoltarea/implementarea unui sistem informatic integratAbsolventstudii superioare finalizate cu diploma delicentaCurs absolvit care atesta cunoasterea unui standard recunoscut national/international in domeniul interoperabilitatii sistemelor medicale.Experienta specifica in unul sau mai multe contracte ce a/au avut ca obiect furnizarea unui sistem informatic similar cu cel al prezentei achizitii, care sa fi inclus un standard de interoperabilitate sau un standard medical de interoperabilitate, recunoscut la nivel national/international.Studii superioare in domeniul IT&C finalizate cu diploma de licenta sau studii Master in domeniul IT&CExperienta specifica in unul sau mai multe contracte ce a/au avut ca obiect furnizarea unui sistem informatic similar cu cel al prezentei achizitii.Absolvent studii superioare cu licenta in domeniul informatic/domeniile informatic si medicina . Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul informaticii medicaleStudii superioare finalizate cu diploma de licentaCunostinte privind implementarea componentei de Salarizare a sistemului de gestiune a resurselor ofertat, dovedite prin diploma/certificare in acest domeniu sau orice alt document care demonstreaza detinerea de astfel de cunostinteCompetente de instructor pentru componenta de Salarizare a sistemului de gestiune a resurselor ofertat, dovedite prin diploma/certificare in acest domeniu sau orice alt document care sa demonstreze detinerea de astfel de competenteCertificat de formator recunoscut de CNFPA (ANC) sau echivalentExperienta in cel putin un proiect in care sa fi desfasurat activitati de implementare software si/sau instruire programe software.Studii superioare finalizate cu diploma de licenta.Cunostinte privind implementarea componentelor Financiar Contabilitate si Mijloace Fixe ale sistemului de gestiune a resurselor ofertat, dovedite prin diploma/certificare in acest domeniu sau orice alt document care sa demonstreze detinerea de astfel de cunostinte.Competente de instructor pentru componentele Financiar Contabilitate si Mijloace Fixe ale sistemului de gestiune a resurselor ofertat, dovedite prin diploma/certificare in acest domeniu sau orice alt document care sa demonstreze detinerea de astfel de competente. Certificat de formator recunoscut de CNFPA (ANC) sau echivalent . Experienta specifica in unul sau mai multe contracte ce a/au avut ca obiect furnizarea unui sistem informatic similar cu cel al prezentei achizitii.Absolvent cu diploma de studii superioare cu diploma de licentaExperienta specifica in unul sau mai multe contracte ce a/au avut ca obiect furnizarea unui sistem informatic similar cu cel al prezentei achizitii.Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului. Formular 10 ? Lista cu personalul de specialitate, in original semnat si stampilat . Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Documentele necesare a fi prezentate pentru expertii cheie solicitatimai jos: a) Curriculum vitae (CV) conform Formularului 11 pentru fiecare expert cheie solicitat. b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza; c) Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 11A - semnata in original - numai pentru expertii care nu sunt angajati ai ofertantului sau ai subcontractantilor declarati ai acestuia, conform legii; Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ ctr solicitate.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Ofertantul va completa si prezenta Formularul 8 ? Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal/ imputernicit al acestuia. Ofertantul va completa si prezenta Formularul 9 ? Fisa de experienta similara semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal/imputernicit al acestuia. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte unul sau mai multe documente/ contracte/procese verbale de receptie/scrisoare(i) de recomandare care sa confirme ca, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), a furnizat si implementat produse/sisteme informatice similare (sistem informatic integrat, cu arhitectura centralizata, cu acoperire la nivel judetean/ national/ international), in baza a cel putin unul sau maxim 2 proiecte/contracte.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte unul sau mai multe documente/contracte/procese verbale de receptie/scrisoare(i) de recomandare care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/ bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul. Doc. se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?.Doc. in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Pentru contractele incheiate in alta valuta decat Lei conversia se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Certificat ISO 27001:2005 privindmanagementul securitatii informatiei Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de management al securitatii informatiei sau echivalent.Certificat ISO 14001:2004privind managmentul de mediu. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a protectiei mediului din seria ISO14001sau echivalent.Certificat ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lalicitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia va contine informatii cu privire la data si momentul de start al licitatiei electronice si se va transmite pe cale electronica simultan, tuturor ofertantilor admisi.Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda ? 1 zi (24ore).Elementul ofertei care va face obiectul de ofertare: pretul total fara TVA.Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: -pot vedea cea mai buna oferta: Da.-pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie: Da.Pt. cazul in care doua sau mai multe oferte au pretul egal in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, se vor aplica mentiunile inscrise la punctul VI.3) al Docum de atrib.-? ALTE INFORMATII ?
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5939/06.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S112-191426 din 12.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean Mures, str. Bernady Gyorgy, nr. 6, loc. Tg. Mures, Jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritateacontractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.NOTA: pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fiselor semnate electronic ( acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica ).NOTA: conform art. 5, al. 3 din Ordinul 509/2011 ? Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). ?Nota: (1) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)Continuare Nota : (2) In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, ofertantul va asigura pe cheltuiala lui servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate. In acest sens se vor prezenta CV-urile traducatorilor precum si atestatele si diplomele acestora.Informatii privind asociatii: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se vor depune urmatoarele doc.: a) Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea ctr., iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor, toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a ctr.b) Declaratie semnata si stampilata de toti asociatii, prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor legaliza asocierea, iar ctr. de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de data semnarii ctr.In cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii.Formularul 12 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.Inf. privind subcontractantii: Fiecare subcontractant va prezenta: a) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, c) Formularul? Informatii generale, mai putin informatiile privind cifra de afaceri.Ofertantul(liderul, in cazul asocierii) va completa si prezenta? Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, semnat si stampilat in original de catre reprezentantul legal/ imputernicit al acestuiaAcordurile de subcontractare se vor solicita ofertantului castigator la incheierea contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este cel prevaz la art. 256?2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES-Compartimentul Contencios
Adresa postala: str. Bernady Gyorgy nr. 6, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540061, Romania, Tel. +40 365882576, Email: [email protected], Fax: +40 265230002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer