Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implementarea unui sistem informatic pentru managementul activitatilor de audit FEADR si a documentelor aferente, pentru Autoritatea de Audit?


Anunt de participare numarul 113361/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Tel. (+4) 021. 307.24.04 / (+4) 021. 307.85.65, In atentia:  Elena Dumitru, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.307.86.06, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implementarea unui sistem informatic pentru managementul activitatilor de audit FEADR si a documentelor aferente, pentru Autoritatea de Audit?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: ROMANIA, BucurestiAutoritatea de Audit - Directia de Audit pentru programul SAPARD si fondurile pentru agricultura, dezvoltare rurala si pescuit/serviciul FEADR din cadrul Curtii de ConturiBucuresti str. Stavropoleos nr. 6, sector 3.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii si bunuri aferente implementarii sistemului informatic pentru managementul activitatilor de audit FEADR si a documentelor aferente, pentru Autoritatea de Audit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212311-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii si bunuri aferente implementarii Sistemului informatic pentru managementul activitatilor de audit FEADR si a documentelor aferente, pentru Autoritatea de Audit, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 438, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 28.760 LEI, instrument garantare emis in conditii legiiGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului semnat, fara TVA, instrument garantare emis in conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii 511 ?Asistenta Tehnica? din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2007-2013 (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;
Declaratie de neincadrare la art. 181 din OUG 34/2006;
Certif. de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor ? orig. sau certif. de ofertant ?cf cu orig.?;
Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor ? orig. sau certif. de ofertant ?cf. cu orig.?
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta;
Pers. juridice /fizice straine: doc. edificatoare cf. cerintelor solicitate de AC, eliberate de autoritatile competente ale tarii de orig. (certif., caziere fiscale sau alte doc. echivalente), certif. de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pt. 2010. Doc. vor fi insotite de trad. autorizata si legalizata in lb. romana.
Certif. constatator eliberat de ORC valabil la data deschiderii ofertei, orig. sau copie legalizata;
Certif. unic de inregistrare emis de ORC - copie certif. de ofertant cf. cu orig.
Pers. fizice autorizate: Autorizatia de functionare / doc. echiv. din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele si/sau de a presta serviciile care fac obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit (copie legalizata);
Pers. juridice /fizice straine: doc. relevante care dovedesc o forma de inregistrare / atestare, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, trad. in lb. romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Formularul Informatii generale.
Bilanturile Contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura autorizata si stampila pe fiecare pagina.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiva.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare sau egalacu 2.700.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, copii ale contractelor si recomandari.
Copie contract si recomandare din partea beneficiarului.
b) Resurse tehnice
Declaratie privitoare la echipamentele, mijloacele fixe si alte dotari care vor fi mobilizate
c) Resurse umane
Lista expertilor cheie
CV-urile expertilorcheie
Declaratie de disponibilitate si exclusivitate
Copii ale diplomelor de studii, ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV-ul fiecarui expert, durata de lucru in domeniile cerute si calitatea activitatilor desfasurate
d) Informatii privind Standarele de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii a cel putin un contract in ultimii 3 ani, finalizat la data termenului limita de depunere a ofertelor, care sa fi avut ca scop implementarea unui sistem informatic integrat si care sa includa o componenta de gestiune a continutului si arhivare, cu o valoare egala sau mai mare de 800.000 RON (fara TVA).Ofertantul trebuie sa demonstreze ca este capabil sa ofere servicii de tip help-desk pentru solutiile ofertate, prin prezentarea a cel putin unei referinte (copie contract si recomandare din partea beneficiarului) privind functionarea sistemului de helpdesk instalat la ofertant, inclusiv nivelul de disponibilitate al serviciului, care trebuie sa fie 24x7 cu timp de raspuns de maximum 4 ore si modul de inregistrare a incidentelor.Ofertantul trebuie sa asigure Autoritatea Contractanta ca va pune la dispozitie mijloacele fixe necesare derularii contractului.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de o echipa de 9 experti cheie.? Certificatul ISO 9001 sau echivalent, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (copie legalizata).? Certificatul ISO 14001 sau echivalent, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (copie legalizata).? Certificatului ISO 27001 sau echivalent, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (copie legalizata).? Autorizatie de comercializare (original sau copie legalizata) pentru componentele ?Commercial, off-the-shelf? (COTS) care vor fi livrate beneficiarului, emisa de producator in favoarea operatorului economic.? Certificatul OHSAS 18001 sau echivalent, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (copie legalizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/10/00/11/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2011 11:00
Locul: MADR, Bd. Carol I, nr 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile FEADR (fonduri europene) prin PNDR 2007-2013, masura 511 ?Asistenta Tehnica?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile conform art. 256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  020921, Romania, Tel. (+4) 021. 307.24.04, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.307.86.06
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer