Licitatie Publica - Implemetarea masurilor de protectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand SNTFC ,,CFR Calatori"
Anunt de participare (utilitati) numarul 124460/23.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana NICA, Tel. 021/319.24.28, In atentia: Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Implemetarea masurilor de protectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand SNTFC , ,CFR Calatori"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DEPOUL BUCURESTI CALATORI, Calea Grivitei, nr. 347, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implemetarea masurilor de protectie a mediului la unitatea de intretinere a materialului rulant apartinand SNTFC , ,CFR Calatori"- proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112340-0-Lucrari de decontaminare a solului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Construire statie de alimentare cu combustibil si centru de distributie si stocare a lubrifiantilor-Proiectare si Executie
2.Remediere sol si apa subterana in zona statiei de alimentare cu combustibil si a depozitului de lubrifianti-Proiectare si Executie
Valoarea estimata fara TVA: 5, 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 53700 lei . Garantie de buna executie 10% fara TVA din valoarea de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat- conf HG nr 1103/2010 privind alocarea de la bugetul de stat a fond necesare ptr contractarea si implementarea proiectelor necontractate din fond prog PHARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurentaAgentii economici care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la procedura, numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent ?
7.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare
8.Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil-informatii generale cu cifra medie de afaceri
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie cel putin egala cu: ?10.000.000 lei
- informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor lucrari similare executate si finalizate in ultimii 5 ani, din care minim un contract finalizat pentru lucrari similare cu obiectul contractului, respectiv minim un contract pentru lucrari similare celei de Constructie statie de alimentare cu combustibil si centru de distributie si stocare a lubrifiantilor si minim un contract pentru lucrari similare celei de Remediere sol si apa subterana in zona statiei de alimentare cu combustibil si a depozitului de lubrifianti (pentru aceste contracte se va prezenta in copie procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor). Lista principalelor lucrari similare executate si finalizate in ultimii 5 ani va contine valori, perioade si locul de executie a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.-Informatii referitoare la personalul de specialitate
-informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului
-informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
-declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii ?
-Certificat ISO 9001:2008
-Certificat ISO 14001:2005
-Certificat OHSAS 18001:2007
-Autorizari si certificari specifice (Autorizatii valabile ISCIR pentru personalul care executa examinari nedistructive respectiv care executa suduri si Autorizatii valabile ISCIR pentru montare/reparare conducte sub presiune);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR CALATORI SA Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 4, sala de consiliu, sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro;Vizitarea amplasamentului va fi notificata autoritatii contractante cu precizarea datei si orei. Cheltuielile legate de participarea la vizitarea amplasamentului lucrarilor vor fi suportate de ofertantul interesat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. 021/3199528, int 122961, Fax: 021/3132062
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 14:20