Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Implem.Sistem.de Manag.al deseurilor urbane in orasul C-voda si com.limitr.Furniz.autogunoiera compactoare de 16-18 mc si autospeciala transport containere


Anunt de participare numarul 84101/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CERNAVODA
Adresa postala: STR. OVIDIU, NR.11, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905.200, Romania, Punct(e) de contact: RODICA COJOCARU, Tel.0241.238.030;238.433, Email: [email protected], Fax: 0241.239.578, Adresa internet (URL): www.primaria-cernavoda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Implem.Sistem.de Manag.al deseurilor urbane in orasul C-voda si com.limitr.Furniz.autogunoiera compactoare de 16-18 mc si autospeciala transport containere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autogunoiera compactoare de 16-18 mc si autospeciala transport containere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o autogunoiera compactoare de 16-18 mc si o autospeciala transport containere
Valoarea estimata fara TVA: 798, 228RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare in cuantum de 8.000 lei ( 50% reducere ptr.IMM -uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si Programul PHARE 2005/017-553.04.01.04.01.11
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere conf.art.44/ OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declar.privind eligibilitatea, declar.privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2006, certif.constatator emis de ORC, certf, fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre bugetul local si de stat, autorizatie de functionare ptr.pers.fizice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ptr.pers.fizice straine-autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din statul membru-ptr.pers.juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pe anii 2007, 2008 vizat si inregistrat de organele competente, inf.privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.596.000 lei (50% reducere ptr.IMM -uri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, fisa experienta similara -minim doua contracte similare in val.totala de 798.000 lei, CV-uri cu personalul de specialitate, formular de autorizare, cel putin trei recomandari din partea altor beneficiari, Certificat ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 sau un document din care sa reiasa ca se afla in curs de cerificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16844
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 14:00
Locul: Primaria orasului Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11, Sala 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care prezinta imputernicire din partea ofertantului sau persoane cu functii de conducere in cadrul societatii ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2005/017-553.04.01.04.01.11
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Constanta Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Traian, nr.33, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/606.597
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Cernavoda
Adresa postala: str.Ovidiu, nr.11, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241/238.030, 238.433, Fax: 0241/239.578
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 19:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer