Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprejmuire perimetru la C.P.P.I. Busteni


Anunt de participare numarul 106311/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DIN INDUSTRIE
Adresa postala:  Busteni, Paltinului, nr.16, Localitatea:  Busteni, Cod postal:  105500, Romania, Punct(e) de contact:  Irinel Ghita, Toc Ion, Tel. 0244321034, Email:  [email protected], Fax:  0244322021, Adresa internet (URL):  www.cppi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea MECMA
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprejmuire perimetru la C.P.P.I. Busteni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie, Busteni, str. Paltinului, nr. 16.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terenul a carui imprejmuire urmeaza sa se refaca este proprietatea STATULUI ROMAN prin administrator Ministerul Economiei si Mediului de Afaceri prin Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie si se afla amplasat in orasul Busteni, str. Paltinului, nr.16. Lungimea imprejmuirii este de 430 ml ;i se va executa in trei variante: A-gard cu soclu beton si panouri din teava rectangulara;B- Panouri din teava rectangulara si stalpi teava;C- palsatip metro si stalpi teava.
Important: Executia se va face conform proiect pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta.Autoritatea contractanta i-si rezerva dreptul de a pune la dispozitia executantului parte din materiale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiect tehnic, caietet de sarcini si detalii de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 363, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 7000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocoerea , printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Cazier fiscal in original, Declaratie privind inexistenta starii de faliment, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si contributia pentru asigurarile sociale de stat.Pentru persoanele juridice din Romania: certifgicat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil in ziua deschiderii ofertei;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil in ziua deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii elaborate de autoritati ale tarii de origine.declaratie privind calitatea de participant la procedura.Acord de asociere, daca este cazul.Copie dupa certificatul de inregistrare emis de registrul Comertului , original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de oficiul teritorialal registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008.31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.2. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani. Se va completa Formularul iV.3.
Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara;
2.Personal de specialitate;
3.Cerinte minime privind calitatea;
4.Cerinte minime privind protectia mediului;
5.Informatii privind subcontractantii;
6.Cerinte minime privind sanatatea si securitatea in munca.
7.Informatii privind asocierea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 12:00
Locul: C.P.P.I. Busteni, str.Platinului, nr. 16, sala ing.Curelea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor, persoane imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curetea de Apel , sectia de contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Judecatoria Sinaiastr. Dreptatii, ,Localitatea:  Sinaia, Cod postal:  106100, Romania, Tel. 0244/314337, Fax:  0244/314337
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CENTRUL DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DIN INDUSTRIE
Adresa postala:  STR. PALTINULUI NR.16, Localitatea:  Busteni, Cod postal:  105500, Romania, Tel. 0244-321034, Email:  [email protected], Fax:  0244-320867, Adresa internet (URL):  www.cppi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer