Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprimante tipizate specifice CF


Anunt de participare (utilitati) numarul 130626/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1 Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dospinescu, Tel. 0268/ 410709, Email:  [email protected], Fax:  0268/ 410709, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprimante tipizate specifice CF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face prin grija furnizorului la destinatia finala, respectivDepozitul Regional al Sucursalei Regionale CF Brasov situat pe str. Fundatura Harmanului nr.3, Brasov . Livrarea produselor se va face conform pct. 5 din caietele de sarcini nr.320/896/02.06.2011 si nr.660/664/2011. Furnizorul are obligatia de a transporta produsele la destinatia finala pe cheltuiala sa.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 48, 032RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: durata celui mai mic CS va fi de 3 luni, durata celui mai mare CS 9 luni , val estimata cel mai mic CS 12.601, 70 val.estimata cel mai mare CS 35.430, 30
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrare de imprimante tipizate specifice CF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
registru revizia liniilor si instalatiilor de siguranta circulatiei -1.400 buc =poz.02Reg RRLISC ? poz.1 ? anexa a caietului de sarcini nr.320/896/2011
- registru comenzi cabine ? 850 buc. ? poz.13 RegComenzi = poz.2 ? anexaa caietului de sarcini nr.320/896/2011.
- registru dispozitii RC ? 1.800 buc. ? poz. 03DispRC =poz.3 ? anexa a caietului de sarcini nr.320/896/2011- registru unificat de cai libere comenzi si miscare ? 1.400 buc ? poz.01 regRUCLCM =poz.4 ? anexa a caietului de sarcini nr.320/896/2011
- ordin de circulatie ? 6.000 buc.- poz.04 a ordin Circulatie ? Unicat si poz.04b OrdinCirculatie ? Duplicat = poz.5 ? anexe ale caietului de sarcini nr.320/896/2011.
- plan de manevra ? 200 buc. ? poz.05 Plan Manevra =poz.6 ?anexa a caietului de sarcininr.320/896/2011- Registru dispozitii pentru conducere centralizata ? 200 buc. ? poz.07 Reg.CondCentralizata = poz.7 ? anexa a caietului de sarcini nr.320/896/2011
- Carnet de lucrari ? 1656 buc.- 7 fisiere GIF (caiet santier 1 pana la caiet santier 7) ? anexe ale caietului de sarcini nr.660/664/2011.
vezi cap.A.4
Valoarea estimata fara TVA: 48, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP conf.Cap.D.8 din DAF. IMM 50%, valoare GP 960, 64 lei, in cont AC (SRCF Bv) prin vir. bancar cont RO92BPOS08002606941ROL01 Banc Post sau instr.garantare in original, ordin plata/fila CEC, lichid.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, 180 si art.69^1 OG34/2006, Certificat de part. la licitatie cu oferta independenta conf ord. 314/2010, Certificat constatator, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la stat, inclusiv cele locale si contributia pt. asig. sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Acord de asoc., Certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului, documenteIMM daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2009si 31.12.2010vizate si inregistrate de organele competente, cifra anuala medie de afaceri in ultimii3 ani de minim 70.000 lei, fisa de informatii generale(Formularul B3),
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse dinultimii 3 ani (cu valori, perioade de livrare, beneficiari, ), Experienta similara: prezentarea unuia sau mai multor contracte de furnizare din cadrul listei sus mentionateincheiate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect livrarea unor produseca cele supuse achizitiei si care au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 35.000 lei, lista livrarilor sa fie insotita de certificari (Recomandari) din partea beneficiarilor care sustin exp. si vor fi confirmate prin prezentarea contractelor, Certificat sau documente emise de organisme abilitate, care atesta conformitatea produsului pentru situatia in care furnizorul nu este si producatorul produselor supuse achizitiei, Certificat ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform cap.A.5. din documentatia de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 10:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, 256^ 1.b) si 256^2 din OUG34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax:  0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer