Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprimate specifice ? STFC Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 136180/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN POPESCU, Tel. +40 213192428, Email: [email protected], Fax: +40 213192428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AAA, Tel. +40 251416511, In atentia: DASCALU NICUSOR, Email: [email protected], Fax: +40 251416511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprimate specifice ? STFC Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional - STFC Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprimate specifice ? STFC Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini Nr.233/NC/99/2012 atasat.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 333.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa const gar de particip in cuantumul de 826 lei valabila 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Gar de part se exprima in lei si va fi constit prin: a)scris de gar banc in fav autorit contr-orig;Scris de gar banc va fi emisa de o banca care nu se afla in proced de reorg sau falim si se va intocmi respectmodelul prev in Sect Form(Form 3).b)polita de asig emisa de catre o societ de asig, care contine obiect contr, cuantumul si valab gar de part prevaz in docum de atrib-orig.c)ordin de plata in contul aut contr, cu conditia confir acestuia de catre banca pana la data desch ofertelor.Pe ord de plata este oblig mention nr proced pt care se const.d)plata in numerar la casieria aut contr, conf preved leg.Aut contr are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu gar de part, ofert pierz suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oric din urmat sit: 1)rev oferta in per de valab a acesteia;2)fiind decl castig proced, ref sa semn contr in termenul stab;3)fiind decl cast proced, nu constit gar de buna exec a cont;Gar de part se va returna numai dupa semn contr de achiz publ.Ca exceptie, gar de part constit de operat ec a carui oferta a fost stab ca fiind cast, se va ret numai dupa semn contr de achiz publ si constit gar de buna exec a contr.Nota: Restit gar de part se face in termen de 3(trei) zile lucr de la data indepl cond de restit mention la alin preced.In cazul anularii proced de atrib gar de part se rest dupa data expirarii term de dep a unei contest cu priv aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3zile lucr de la aceasta data. Gar de buna executie este de 10% din val contractului fara TVA si va fi constit in conformitate cu prevederile art 90 din HG nr. 925/2006 actualizata, prin deschiderea de prestator a unui cont de gar de buna exec la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent, cu o depunere initiala de 1% din val ctr. fara TVA urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive din val fiec facturi, pana la constit integrala a garantiei de 10% din val contr.fara TVA Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare, in original
2.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare, in original
3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform model formular B1 din sectiunea formulare, in original
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular C din sectiunea formulare, in original
5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular D din sectiunea formulare, in original
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Marin SUSANU ? DIRECTOR; Elian STANCU ? CONTABIL SEF; Cosmin RADULESCU ? SEF DIVIZIE; Catalin MOCANU ? SEF DIVIZIE; Ilie PETCU ? SEF SERVICIU; Valeriu GEORGESCU - SEF SERVICIU; Florentina OPRANESCU -SEF SERVICIU; Florin TALVAN - SEF SERVICIU; Cornel MARINESCU - SEF SERVICIU;Rodica ALDEA - SEF SERVICIU; Ilie RADU - SEF SERVICIU; Marinela PARVU ? SEF OFICIU;Ovidiu POPA - SEF BIROU; Nicusor DASCALU - INGINER . In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant); Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este resident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Balanta contabila de verificare
Informatii generale privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Se va anexa cel putin o recomandare.
Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul proces repetit de ofert: pretul ofertei fara TVA;Nr runde electr: 1runda;durata rundei: 1zi.Licit electr va incepe nu mai devreme de 2zile lucrat dupa data la care vor fi transmise invit.Particip la et finala de LE: conf art38(3), (4)din HG 925/2006actualiz;conf art42 din H1660/2006actualizata;conf art165 din OUG 34/2006 actualiz.Ofert decl admisi au oblig de a conf in scris of financ introd in SEAP, in cadrul ultimei runde, insot de deviz, la autorit contr, in termen de 24 ore, prin fax la nr.0251419540.Ofert declarat castig are oblig ca pana la semn contr sa depuna in orig, oferta financ insot de deviz, la sediul autorit contr.Nota: In cazul in care doua sau mai multe oferte, dupa finaliz etap de licit electr, contin in cadrul prop financ acelasi pret minim al ofertei, autorit contract va solicita respectivilor op econ o noua prop financ, in plic inchis, caz in care contr va fi atrib operat econ a carui noua prop fin are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 11:00
Locul: Sediul STFC Craiova, Loc. Craiova, B-dul Dacia, nr. 221
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atrib: licit deschisa pentru ca S.N.T.F.C. ?CFR -CALATORI? S.A. este autoritate contract conf OUG 34/2006, art.8, litera d, iar STFC Craiova este sucursala a SNTFC-ului.Valoarea estim a achiz reprez o parte din valoarea totala estim pentru toate cele 8 Sucursale de Transport, valoare care depaseste atat pragul de 15000euro, cat si cel de 125000euro, astfel ca nu poate fi vorba de achiz directa sau cerere de oferta.Neprez doc de calif in conf cu solicit aut contr atrage dupa sine descalif ofert.In cazul unei oferte comune, sit pers si capacit de exercit trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerint privind sit econ-fin si capacit tehn si/sau profes vor fi indepl prin cumul, mai putin cerint care vizeaza atrib in exec viitor contract care trebuie indepl de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nomin ptru exec respect atrib.Perioada de valab a ofertei este de 60 zile de la term limita de depunere a acesteia.Orice oferta valab ptru o perioada mai mica decat cea preciz in prezenta fisa de date a achiz va fi respinsa ca fiind neconf.Nota: a.Aut contr are dreptul de a solic ofert, in circumst except, inainte de expir perioadei de valab a ofert, prelung acestei perioade.b.ofert are oblig de a comunica autorit contr daca este sau nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei.c.ofert care nu este de acord cu prel perioadei de valab a ofertei se consid ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierd gar de particip.Limba de redact a ofertei si a prop tehn si financ-Romana;Toate certif si doc emise in alta limba decat romana vor fi insot de trad autoriz.NotA: In cazul In care doua sau mai multe oferte, dupa finaliz etap de licit electr, contin in cadrul prop financ acelasi pret minim al ofertei, autorit contr va solicita respect operat econ o noua prop financ, in plic inchis, caz in care contr va fi atrib operat econ a carui noua prop financ are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al STFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer