Licitatie Publica - Imprimate specifice CF
Anunt de participare (utilitati) numarul 107871/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Craiova, B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel. 0351403282, Email: [email protected], Fax: 0351403282, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprimate specifice CF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional de materiale al SRCF Craiova din localitatea Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tipurile de imprimate si tiparituri, caracteristicile tehnice, materialele din care trebuie executate, termenele de livrare , precum si cantitatile sunt prezentate in anexa la caietul de sarcini.
Modelele produselor ce urmeaza a fi achizitionate pot fi studiate la sediul achizitorului in vederea intocmirii ofertei, urmand a fi predate ofertantului castigator cu ocazia semnarii contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si anexa
Valoarea estimata fara TVA: 73, 577RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este :1.365 lei pentru lotul 1; 100 lei pentru lotul 2. Garantia de buna executie: 5%din valoarea contractului; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de exploatare ale SRCF Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/2006
declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridiceDocumente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine contractul de furnizare produseOfertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului in valoare de:
? 100.000 lei, respectiv23.458 euro ? pentru lotul 1
? 10.000 lei, respectiv2.346 euro ? pentru lotul 2
Bilantul contabil 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de producator sau Autorizare de la producator pentru livrarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu punctul A.5.1ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICAdin Documentatia de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 11:00
Locul: SRCF Craiova, B-dul Decebal nr.5-7, loc. Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204, tel. 0351403282
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel. 0251415601, Fax: 0251415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Craiova
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax: 0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 16:16