Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprimate tipizate


Anunt de participare (utilitati) numarul 138312/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: ELENA STEFAN, Tel. +40 213193601/5480, In atentia: Constantin Ionescu ? Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprimate tipizate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Statia de metrouBerceni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 433, 294.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului ? cadru: minim 4 ? maxim 48.Valoare minima estimata contract subsecvent: 174.391, 80 lei fara TVA;Valoare maxima estimata contract subsecvent: 358.323, 60 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare imprimate tipizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
22458000-5-Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de produse ce va fi achizitionata pe durata intregului acord-cadru, este de: 3.095.672 buc., dupa cum urmeaza:
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: minim 1.545.256 buc. ? maxim 3.095.672 buc.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 385.866 buc. ? maxim 773.918 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 433, 294.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip.- 15000.00 lei.Echival.ptr. o garantie de particip.depusa in euro- la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofert.Per.de valabil.a garantiei ptr.particip.va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei.Daca ofert.este IMM, poate depune garantia de particip.in val.de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii docum.doveditoare privind statutul de IMM.Garantia pentru particip.se poate constitui astfel: prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1; prin instrum.garantare emis de o societate bancara (F.11) ori de o societate de asigurari, doc.care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmatoarele: dreptul achizitorului de a retine garantia de particip.atunci cand ofert.se afla in oricare din urmat.situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabil.; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil. a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr. de achizitie publica in perioada de valabil.a ofertei; dreptul achizitorului de a retine din garantia de particip.suma de 5213.29lei, calcul.in conf.cu prev.art. 278¹, alin.(1), litera a) din OUG nr.34/2006, in cazul in care ofert.depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de C.N.S.C.Garantia de particip.trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care instrum.de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autoriz./legaliz.in lb.romana.Asociere- instrum. de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru, cu cond.nominalizarii tuturor membrilor asocierii. Ofert.invitat sa incheie contr.de achizitie are oblig.de a const.garantia de buna exec.a carei val.va fi de 10% din pretul fara TVA al contr.Societ.care fac dovada ca sunt IMM vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantum.garantiei de buna executie.Garantia de buna exec.a contr.se constituie printr-un instrum.de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Daca partile convin, garantia de buna exec.se poate constit.si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contr.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate prin buget din subventie de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare).
Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat si de catre Tertul sustinator ? cu exceptia punctului b) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator).
II.1. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).
III. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 24 din Sectiunea III.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 25 din Sectiunea III).Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele:
Pentru Director General ? ing. Gabriel Sburlan
Director Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe Udriste
Director Infrastructura ? ing. Constantin Ionescu
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Sef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia Sabau
Sef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Carmen Paveliu
Serviciul Juridic ? cons. jr. Mihaela Circei
Sef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Tataru
Biroul Achizitii Produse ? ing. Elena StefanServiciul Urmarire Contracte de Exploatare ? ec. Radu Ciobanu
V. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul(Formularul nr. 12C din Sectiunea III)
Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati/subcontractanti, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani(Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).
Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte de furnizare produse similare, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 250.000 lei.2. Ofertantii vor prezenta documente (recomandari/ documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta anexat orice alte documente (copie contract, facturi, documente de plata etc.) care sa furnizeze aceste informatii.
ISO 9001:2008
Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei; elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total; numarul de runde: 1; durata rundei: 1zi. SEAP va pune la dispozitia participantilor la licitatia electronica informatii referitoare la cea mai buna oferta. Ofert. nu pot vedea nr. particip. la licitatie. Nu se utilizeaza pasul de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 12:00
Locul: Sediul S.C. METROREXS.A., B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, etaj 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu primii trei clasati dintre operatorii economici ale caror oferte sunt declarate admisibile, cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006.In situatia in care, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte clasate pe locul trei contin in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis.In termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, operatorii economici declarati castigatori au obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta nr. 10A, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.Primul contract subsecvent va fi incheiat cu primul clasat dintre semnatarii cordului-cadru in urma fazei finale a licitatiei electronice, pe baza preturilor unitare comunicate de ofertant, corespunzator pretului total rezultat ca urmare a finalizarii licitatiei electronice.In vederea incheierii urmatoarelor contracte subsecvente, se va relua competitia intre semnatarii acordului-cadru. In acest sens, autoritatea contractanta va solicita, in functie de necesitatile aparute, noi oferte financiare in plic inchis de la semnatarii acordului-cadru.La compararea ofertelor se va tine cont de pretul total ofertat, exprimat in lei fara TVA, corespunzator cantitatii solicitate de catre autoritatea contractanta pentru incheierea respectivului contract subsecvent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer