Licitatie Publica - Imprimate tipizate specifice CF (registre)
Anunt de participare (utilitati) numarul 96168/16.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, camerele P19-20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela.Dospinescu, Tel.0268/ 410709, Email: [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprimate tipizate specifice CF (registre)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional al Sucursalei Regionale CF Brasov, str. Fundatura Harmanului, nr.3, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 107, 720 si 126, 720RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: VALOAREcel mai mic contract subsecvent intre :18108 lei si 21303 lei;VALOAREcel mai mare contract subsecvent intre :89612 lei si 105417 lei;DURATA celui mai mic posibil contract subsecvent- 2 luni;DURATA celui mai mare posibil contract subsecvent- 10 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare imprimate tipizate specifice CF (registre)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru-registru revizia instalatiei1240 buc, registru comenzi cabine900 buc, registru dispozitii RC1500 buc, registru unificat cai libere, comenzi si miscare 1260 buc, ordin de circulatie 5000 buc, plan de manevra 500 buc. Descrierea lor este prezentata in anexele 1-6 ale caietului de sarcini.NATURA SI CANTIT MINIME ALE PRODUSELOR CE POT FI LIVRATE PE DURATA UNUI CONTRACT SUBSECVENT
registru revizia instalatiei210 buc, registru comenzi cabine150 buc, registru dispozitii RC250 buc, registru unificat cai libere, comenzi si miscare 210 buc, ordin de circulatie 850 buc, plan de manevra 80 buc. NATURA SI CANTIT MAXIME ALE PRODUSELOR CE POT FI LIVRATE PE DURATA UNUI CONTRACT SUBSECVENT
registru revizia instalatiei1030 buc, registru comenzi cabine750 buc, registru dispozitii RC1250 buc, registru unificat cai libere, comenzi si miscare 1050 buc, ordin de circulatie 4150 buc, plan de manevra 420 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 107, 720 si 126, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP 1270 lei cf.art.86, alin(1)HG925/2006 in contSRCF BVnr.RO53BCYP1113011546001000, BANK OF CYPRUS-Suc BV sau ordin de plata/fila CEC sau lichiditati-caseria BV, str.Politehnicii nr.1.IMMreduc.50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri propriiFonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 OG 34/2006, certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contribut. pt asigurarile sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, decl. privind calitatea de participant la procedura, certif. de inregistrare de la ORC, certif. constat. emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial valabil la data deschiderii ofertelor, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 100000 lei, bilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara se sustine prin cel mult 3 dintre cele mai importante contracte incheiate si finalizate in ultimii trei ani, care au avut ca obiect livrarea unor produse similare(acelasi cod CPV) a caror valoare cumulata sa fie de min 65000 lei, recomandari din partea beneficiarilor produselor care sa sustina experienta similara, Certif SR ISO 9001:2001 sau certif echivalente emise de organismele stabilite in alte state ale UE, autoriz. de livrare a produselor(daca e cazul) informatii cu proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conf.cap.A., pct.A.5.din fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Solicitari pt.DAde primesc la fax 0268/ 410709, cu cel putin 24 de ore inainte de data ridicarii
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 11:00
Locul: SRCF Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Email: [email protected], Fax: 0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, conf . art. 256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 14:39