Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar in scopul asigurarii surselor de finantare pentru proiectul integrat F.E.A.D.R. ?Alimentare cu apa a localitatii Ucuris, canalizare menajera in localitatile Olcea, Calacea, Ucuris si statie de epurare in comuna Olcea, judetul Bihor?


Anunt de participare numarul 127311/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OLCEA
Adresa postala:  OLCEA NR 35, Localitatea:  Olcea, Cod postal:  417355, Romania, Punct(e) de contact:  FLORE BOCSE, Tel. 0259310881, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259311057, Adresa internet (URL):  www.primariaolcea.keysys.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprumut bancar in scopul asigurarii surselor de finantare pentru proiectul integrat F.E.A.D.R. ?Alimentare cu apa a localitatii Ucuris, canalizare menajera in localitatile Olcea, Calacea, Ucuris si statie de epurare in comuna Olcea, judetul Bihor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA OLCEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumut bancar in scopul asigurarii surselor de finantare pentru proiectul integrat F.E.A.D.R. ?Alimentare cu apa a localitatii Ucuris, canalizare menajera in localitatile Olcea, Calacea, Ucuris si statie de epurare in comuna Olcea, judetul Bihor?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar in valoare de 3.500.000 Lei pe o perioada de 10 ani si o perioada de gratie de 12 luni, pentru realizarea lucrarilor publice de interes local privind asigurarea surselor de finantare pentru proiectul integrat F.E.A.D.R. ?Alimentare cu apa a localitatii Ucuris, canalizare menajera in localitatile Olcea, Calacea, Ucuris si statie de epurare in comuna Olcea, judetul Bihor?
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul va fi semnat si va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei declaratii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) conform Anexei 4; Bilant contabil aferent anului 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat candidatul trebuie sa faca dovada ca a prestat unul sau mai multe contracte similare (66113000-5 -Servicii de acordare de credit) a caror valoare insumata sa fie de cel putin 3.500.000 Lei. Se va prezenta copie conforma cu originalul pentru contract de servicii si recomandarea din partea beneficiarilor. Anexa 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Acoperirea finantarii integrale in vederea finalizarii proiectului FEADR masura 322 in termenul scadent stabilit in contractul de finantare
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Criteriul de selectie este ?experienta similara servicii?.pentru detalii vezi pct VI.3)din prezentul anunt
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 08:20
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 09:00
Locul: Primaria comunei Olcea, loc Olcea, nr. 35, jud Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Punctajul pentru criteriul de selectie ?experienta similara servicii?se acorda astfel: - pentru prezentarea unui singur contract similar in valoare de minim 3.500.000 lei, fara TVA se acorda ? 25 puncte.- pentru prezentarea a 2 contracte similare in valoare de minim 3.500.000 lei, fara TVA se acorda ? 50 puncte.- pentru prezentarea a 3 contracte similare in valoare de minim 3.500.000 lei, fara TVA se acorda ? 75 puncte.- pentru prezentarea a 4 contracte similare in valoare de minim 3.500.000 lei, fara TVA se acorda ? 100 puncte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  4 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA OLCEA
Adresa postala:  OLCEA NR 35, Localitatea:  Olcea, Cod postal:  417355, Romania, Tel. 0259/310881, Email:  [email protected], Fax:  0259/311057
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer