Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar in valoare de 5500000 lei - pentru asigurarea cofinantarii de 50% a obiectivului "Reabilitare termica blocuri de locuinte"


Anunt de participare numarul 135364/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Popescu Nicoleta, Tel. +40 244322005, In atentia: Protopopescu Petruta, Email: [email protected], Fax: +40 244320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitatea administrativ-teritoriala orasul Busteni
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprumut bancar in valoare de 5500000 lei - pentru asigurarea cofinantarii de 50% a obiectivului "Reabilitare termica blocuri de locuinte"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Busteni
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Orasul Busteni isi propune sa contracteze un credit bancar de 5500000 lei pentru asigurarea cofinantarii de 50% aferente obiectivului de investitii "Reabilitare termica a blocurilor de locuinte", program inceput in anul 2010 si care se va continua in anul 2012 si in anii urmatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar pentru asigurarea cofinantarii de 50% a obiectivului "Reabilitare termica blocuri de locuinte" Programul local de reabilitare termica, impreuna cu indicatorii tehnico-economici privind reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, a fost aprobat prin:
- HCL nr 62/07.06.2010, HCL 63/07.06.2010 - AVIZ MDRT nr.53/78/08.09.2010
- HCL 133/29.09.2011, HCL 134/29.09.2011 - aviz MDRT 3140/3128/15.11.2011, aviz MDRT 3158/3072/06.12.2011
- HCL 11/26.01.2012, HCL 43/22.03.2012 - documentatie depusa pentru avizare la MDRT
Finantarea obiectivului de investitii antementionat este:
- Buget de stat - 50% din C + M
- Buget local - 50% din C + M
In anul 2011 a fost organizata procedura de atribuire pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica a blocurilor de locuinte": Anunt de participare numarul 111433/15.11.2010, Anunt de atribuire numarul 106572/28.04.2011
Taxe si comisioane impuse de catre achizitor:
- taxa de risc: 0%;
- comision de rambursare anticipata: 0%;
- comision de neutilizare: 0%.
- Comision de analiza: 0 %
Valoarea estimata fara TVA: 11, 181, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 18.000 lei.Garantia de participare se va constitui in cadrul etapei a doua a negocierii. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilorIn cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament in contul RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar se va specifica in adresa de inaintare a candidaturii perioada de valabilitate a acesteia a garantiei astfel constituite. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.278^1. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. 1 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui se va constitui prin conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale - art.90 alin 3 din HG 925/2066. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul general al orasului Busteni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - formular nr.3 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 - - formular nr.4 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)
3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.5 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati
6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.6 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, jr. Adriana Bardan - secretar, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular nr.7 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati. Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
2. - Autorizatia de functionare emisa de BNR - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit
Pentru persoane fizice/juridice straine
- un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta candidatului - original sau copie legalizata.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care candidatul este rezident - copie tradusa in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare", beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Imposibilitatea asigurarii cofinantarii proprii de 50% pentru obiectivul de investitie antementionat aflat in curs de executie la termenele scadente stabilite in contractele incheiate, a condus la imposibilitatea de a efectua plati catre operatorii semnatari ai contractelor de achizitie publica si de a continua programul local de reabilitare termica in anul 2012.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
cifra de afaceri globala, in ordinea descrescatoare a acesteia. Daca nr.candidatilor este mai mic decat 3, se va continua procedura numai cu acei candidat care indeplinesc criteriile solicitate
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Marja ratei dobanzii ofertate de banca
2.
Perioada de acordare a creditului
8%
Descriere: Perioada de acordare a creditului - maxim 20 ani
3.
Perioada de gratie
7%
Descriere: Perioada de gratie - minim 3 ani
4.
Comision de gestiune
5%
Descriere: Comision de gestiune ofertat
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
163 / 09.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2012 12:00
Locul: Primaria Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
candidatii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractul va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor. Linia de finantare va fi utilizata, in baza actelor justificative, pentru finalizarea obiectivului de investitii aprobat initial la momentul contractarii liniei de finantare, precum si pentru finantarea altor proiecte distincte decat cele acceptate initial la finantare, cu aprobarea prealabila a Consiliului Local Busteni si pentru care se va prezenta bancii documentatia aferenta.Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi postate numai la sectiunea "documentatie si clarificari" a anuntului de participare, in SEAP (www.e-licitatie.ro) pentru a putea fi accesate si consultate de catre toti participantii.- Candidatii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. In acest sens, in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata, vor depune o declaratie ? Formular nr.2- la prezenta documentatie ? original- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat 3, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidati care indeplinesc criteriile solicitate. In cazul in care, pe parcursul negocierilor, comisia constata ca nu se inregistreaza imbunatatiri substantiale ale ofertei preliminare fata de rundele anterioare, aceasta are dreptul de a stabili o intalnire finala, cu fiecare participant in parte.In cazul in care, ca urmare a negocierii, doua sau mai multe oferte finale vor avea punctaje egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Primaria Busteni
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel. +40 24432205, Email: [email protected], Fax: +40 244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer