Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru asigurarea cofinantarii de 50% a obiectivului "Reabilitare termica blocuri de locuinte"


Anunt de participare numarul 133667/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel. +40 244322005, Email: [email protected], Fax: +40 244320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitatea administrativ-teritoriala orasul Busteni
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprumut bancar pentru asigurarea cofinantarii de 50% a obiectivului "Reabilitare termica blocuri de locuinte"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Busteni
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Orasul Busteni isi propune sa contracteze un credit bancar de 5.500.000 lei pentru asigurare cofinantarii de 50% aferente obiectivului de investitii "Reabilitare termica a blocurilor de locuinte", program inceput in anul 2010 si care se va continua in anul 2012 si in anii urmatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar - cod CPV 66113000-5 - pentru asigurarea cofinantarii de 50% a obiectivului "Reabilitare termica blocuri de locuinte" Programul local de reabilitare termica, impreuna cu indicatorii tehnico-economici privind reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, a fost aprobat prin:
- HCL nr 62/07.06.2010, HCL 63/07.06.2010 - AVIZ MDRT nr.53/78/08.09.2010
- HCL 133/29.09.2011, HCL 134/29.09.2011 - aviz MDRT 3140/3128/15.11.2011, aviz MDRT 3158/3072/06.12.2011
Finantarea obiectivului de investitii antementionat este: Buget de stat - 50% din C + M, Buget local - 50% din C + M
In anul 2011 a fost organizata procedura de atribuire pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica a blocurilor de locuinte" Anunt de participare nr.111433/15.11.2010, Anunt de atribuire nr.106572/28.04.2011
La determinarea valorii estimate s-au avut in vedere urmatoarele:
? Sold cont imprumutat = 5.500.000 lei
? Rata anuala a dobanzii = ROBOR 1M (revizuibila lunar) +marja ratei dobanzii oferita de banca (bp%) = 5, 23 + 2, 5 = 7, 73
o ROBOR 1M (24.01.2012) = 5, 34
o pp% - estimat 2, 5
? Nr efectiv de zile = 20 ani * 360 zile/an = 7200
? Comision de gestiune ? estimat 0, 60 %
Taxe si comisioane impuse de catre achizitor:
- taxa de risc: 0%;
- comision de rambursare anticipata: 0%;
- comision de neutilizare: 0%.
- Comision de analiza: 0 %
Valoarea estimata fara TVA: 8, 536, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 14000 lei, valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare se poate constitui: - cu ordin de plata in contul RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729, caz in care se va specifica in scrisoarea de inaintare perioada de valabilitate a garantiei de participare- prin scrisoare de garantie bancara - formularul nr.1 - original- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratie acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 1 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui prin: - cu ordin de plata in contul RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729- prin scrisoare de garantie bancara- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratie acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- prin retineri succesive conform prevederilor legale, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul general al orasului Busteni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, numai in cazul oferta comuna este declara castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 OUG nr. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat de participare cu oferta independenta
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 OUG nr. 34/2006. In conformitate cu prevederile art 69^1, va comunicam persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, jr. Adriana Bardan - Secretar Oras Busteni, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul, ing. Crivat Roxana - Arhitect sef
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constator in original sau copie legalizata.
- Autorizatia de functionare emisa de BNR - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta candidatului - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care candidatul este rezident - copie tradusa in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare", beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselectarea candidatilor se va face in functie de cifra de afaceri globala.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Marja ratei dobanzii ofertate de banca
2.
Perioada de acordare a creditului
8%
Descriere: Perioada de acordare a creditului - max 20 ani
3.
Perioada de gratie
7%
Descriere: Perioada de gratie - minim 3 ani
4.
Comision de gestiune
5%
Descriere: Comision de gestiune
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
163/ 1 / 24.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 12:00
Locul: sediul Primariei Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
candidatii sau reprezentantii imputernici ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi postate numai la sectiunea "documentatie si clarificari" a anuntului de participare, in SEAP (www.e-licitatie.ro) pentru a putea fi accesate si consultate de catre toti participantii.- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat 3, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.- In cadrul etapei de negociere se determina toate aspectele tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract, oferta preliminara si propunerea de contract-cadru vor constitui punctul de pornire al negocierilor.- Negocierile se deruleaza pana in momentul in care fiecare participant la negocieri declara ca oferta preliminara si propunerea de contract-cadru pe care le-au prezentat nu mai poate fi imbunatatite, fapt care se consemneaza explicit in procesul-verbal de sedinta.- In cazul in care, pe parcursul negocierilor, comisia constata ca nu se inregistreaza imbunatatiri substantiale ale ofertei preliminare fata de intalnirile/rundele anterioare, aceasta are dreptul de a stabilio intalnire finala, cu fiecare participant in parte.- In cazul in care, ca urmare a negocierii, doua sau mai multe oferte finale vor avea punctaje egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Busteni - Oficiul Juridic
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel. +40 244322005, Email: [email protected], Fax: +40 244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer