Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii


Anunt de participare (utilitati) numarul 83444/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala: Str.Axente Sever nr.2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN GIURGIU, Tel.0264/311771, In atentia: Domnului Director General Alexandru Sabau, Email: [email protected], Fax: 0264/311772, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul S.C. Compania de Apa Aries S.A. TurdaInvestitia se va realiza in municipiul Turda, municipiul Campia Turzii, comunele Mihai Viteazul, Sandulesti, Viisoara, Luna - jud.Cluj, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - Contractarea unui imprumut in valoare totala de 5.000.000 EURO pentru cofinantarea lucrarilor de investitii.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 901, 548EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare: 50.000 Euro;Scrisoare de garantie bancara de buna executie: 1% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ai S.C. Compania de Apa Aries S.A. Turda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Prezentarea Decl. privind eligibilitatea-Formularul nr. 12A.Incadrarea in sit. prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181 din ordonanta OUG 34/2006.Cerinte obligatorii: 1.Prezentarea Decl. privind eligibilitatea in conf. cu prev. art. 181 din OUG 34/2006-Formularul nr. 12B.Incadrarea in sit.prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Certificat/certificate fiscale, sau docum.echivalente emise de autoritatea competenta, privind indep. tuturor obligatiilor de plata(inclusiv a taxelor locale), catre bugetul consolidat al statului(si catre Primarii dupa caz)in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.3.PrezentareaDecl. privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 12C.Capacitatea de exercitare a activ. prof.(inregistrare).Pers. jr./fiz.romane: 1.Certif. constatator emis de ORC, in original, valabil la data deschiderii ofertelor.2.Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau alta aut. competenta similara(Copie autentificata).Pers.jr./fiz.straine: Cerinta obligatorie: docum. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpv profesional, emisa de aut. competenta traduse in limba romana si legalizate.(Conf. caietului de sarcini).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2008 sau alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului; 2. Fisa de informatii generale completarea Formularului nr. B 2 - din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este de minim 8.000.000 euro ;3. Valoarea totala a activelor bancare la 31.12.2008 minim 1 miliard euro;4. Indicatorul de lichiditate generala mai mare decat 1 comunicat catre BNR sau institutii similare. (Conform caietului de sarcini).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (minimum 3 contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, valoarea minima impusa (suma a 3 contracte 20.500.000 lei) insotite de minimum 3 recomandari de la beneficiarii serviciilor similare. Se va completa Formularul nr. 12E si Formularul nr. B4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.2. Volumul creditelor acordate de banca pentru autoritati publice locale conform avizului Comisiei de Autorizare a imprumuturilor Locale in ultimii 3 ani, anual sa fie de peste 900 mil. lei (sau echivalent euro la curs BNR). (Conform caietului de sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: S.C. Compania de Apa Aries S.A., strada Axente Sever, nr. 2, localitatea Turda, judetul Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Ministerului Finantelor- Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzataTitlul proiectului: Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii ; nr. Proiect: CCI 2007 RO 161 PR 008, conform Deciziei de Aprobare nr.C(2008) 1312 din data de 02.04.2008 a Comisiei Europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata electronic din SEAP de la optiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal Cluj
Adresa postala: Str. Calea Dorobantilor, nr 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Aries S.A.
Adresa postala: Str. Axente Sever, Nr. 2, Localitatea: Turda, Cod postal: 401078, Romania, Tel.+40-264-311.771, Email: [email protected], Fax: +40-264-311.771; 2
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer