Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii -Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj, Romania -


Anunt de participare (utilitati) numarul 106858/28.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Popescu, Tel. 0253 211308, Email:  [email protected], Fax:  0253 211457, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email:  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii -Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj, Romania -
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Targu Jiu, Str.Vasile Alecsandri, nr.2
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii- Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj, Romania .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii- Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Gorj, Romania .
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
216 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie pentru participare de 30000 Lei.Scrisoare de garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul nr. 12B. Certificat / certificate fiscale, sau documente echivalente emise de autoritatea competenta, privind indeplinirea tuturor obligatiilor de plata (inclusiv a taxelor locale ) , catre bugetul consolidat al statului in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original , valabil la data deschiderii ofertelor. Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau alta autoritate competenta similara (Copie autentificata).Declaratiei privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 12C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2009 sau alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului; 2. Fisa de informatii generale ? completarea Formularului nr. B 2 - din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este de minim 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (minimum 1 contract de servicii similar prestat in ultimii 3 ani) , valoarea minima 6.000.000 lei, insotite de minimum 1 recomandare de la beneficiarii serviciilor similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 10:00
Locul: Targu Jiu, Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori desmnati UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  B-dul Nicolae Titulesc, nr.4, judetul Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251-418568, Email:  [email protected], Fax:  0251-515600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala:  Str. Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253-217653, Email:  [email protected], Fax:  0253-211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer