Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si apa uzata, in judetul Tulcea
Anunt de participare (utilitati) numarul 77516/19.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si apa uzata, in judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC AQUASERV SA Tulcea, str. Rezervorului , nr.2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut in valoare totala de 6.365.858 EURO pentru cofinantarea lucrarilor de investitii cuprinse in proiectul Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata din judetul Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in valoare de 10000000 euro, pe o perioada de pana la 240 luni, din care 48 luni perioada de gratie
Valoarea estimata fara TVA: 6, 365, 858EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
3.Certificat / certificate fiscale, sau documente echivalente emise de autoritatea competenta, privind indeplinireatuturor obligatiilor de plata;
4.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabilpe anii 2006, 2007 si 2008sau alte documente edificatoarecare sa reflecte o imagine fidela asituatiei economice si financiare a ofertantului;
2. Fisa de informatii generale completarea Formularuluinr. B 2 - din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani este de minim 12.100.000 euro ;
3. Indicatorulde lichiditate generala mai mare sau egal cu 1comunicat catre BNR sau institutii similare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii de acordare credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani , din care sa rezulte ca auderulatun contractde cel putin 2.000.000 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3.300.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Cost total credit , conformpropunerii financiare
30%
Descriere:
2.
Dobanda se va prezenta EURIBOR la (1 6 luni) + o marja fixa a dobanzii
20%
Descriere:
3.
Comision total generat de acordarea imprumutului, estimat ca procent din valoarea creditului contractat. Se vor accepta numai ofertele care au comision de rambursare anticipata ZERO
20%
Descriere:
4.
Perioada de gratie (4 ani)
10%
Descriere:
5.
Perioada de rambursare (pana la 20 ani)
10%
Descriere:
6.
Posibilitate diminuare credit
5%
Descriere:
7.
Posibilitate suplimentare credit
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S22-031923din03.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 12:00
Locul: SC AQUASERV SA Tulcea, str. Rezervorului , nr.2, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1.Intrucat DA depaseste volumul alocat de 5 MB, aceasta nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. AC va pune la dispozitie DA pe suport magnetic (CD), conform art.II, alin.5, lit.2 din OUG 19/17.03.2009;2.Intrucat AC se afla la a patra incercare de a obtine un credit bancar prin licitatii publice, deoarece la data deschiderii ofertelor nu s-a prezentat nici un ofertant, iar creditul trebuie obtinut urgent pana in luna octombrie 2009 pentru ca AC sa nu piarda finantarea acordata din Fonduri Europene, AC reduce termenul de depunere a ofertelor la 15 zile conform art.113, alin.(2) din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUASERV S.A. TULCEA
Adresa postala: Str.REZERVORULUI , NR.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel.0240/524310, Email: [email protected], Fax: 0240/524310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 15:46