Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si apa uzata, in judetul Tulcea


Anunt de participare (utilitati) numarul 71439/31.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprumut bancar pentru cofinantarea obiectivului de investitii Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si apa uzata, in judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SC AQUASERV SA Tulcea, str. Rezervorului , nr.2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut in valoare totala de 6.365.858 EURO pentru cofinantarea lucrarilor de investitii cuprinse in proiectul Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata din judetul Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in valoare de 10000000 euro, pe o perioada de pana la 240 luni, din care 48 luni perioada de gratie.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 365, 858EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara de participare in valoare de 126500 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
3.Certificat / certificate fiscale, sau documente echivalente emise de autoritatea competenta, privind indeplinireatuturor obligatiilor de plata;
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabilpe anii 2005, 2006 si 2007sau alte documente edificatoarecare sa reflecte o imagine fidela asituatiei economice si financiare a ofertantului;
2.Fisa de informatii generale completarea Formularuluinr. B 2 - din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani este de minim 12.100.000 euro;
3.Indicatorulde lichiditate generala mai mare sau egal cu 1comunicat catre BNR sau institutii similare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii de acordare credite pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani , din care sa rezulte ca auderulatun contractde cel putin 2.000.000 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3.300.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Cost total credit , conformpropuneriifinanciare
30%
Descriere:
2.
Dobanda se va prezenta EURIBOR la(1 - 6 luni) + o marjafixa a dobanzii
20%
Descriere:
3.
Comision total , mai putin cel de rambursare anticipata , generat de acordarea imprumutului , estimat ca procent din valoarea creditului contractat
20%
Descriere:
4.
Perioada de gratie (4 ani)
10%
Descriere:
5.
Perioada de rambursare (pana la 20 ani)
10%
Descriere:
6.
Posibilitate diminuare credit
5%
Descriere:
7.
Posibilitate suplimentare credit
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S238-316751din06.12.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se achita cu Ordin de plata in contul Aquaserv SA Tulcea RO 36 BRDE 370 SV 05787803700, sau cu numerar la casieria societatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 12:00
Locul: SC AQUASERV SA Tulcea, str. Rezervorului , nr.2, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUASERV S.A. TULCEA
Adresa postala: Str.REZERVORULUI , NR.2, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820131, Romania, Tel.0240/524310, Email: [email protected], Fax: 0240/524310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer