Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local


Anunt de participare numarul 133745/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
primaria Racsa
Adresa postala: comuna Racsa, str.Principala, nr.494, judetul Satu Mare, Localitatea: Racsa, Cod postal: 447224, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BETEA, Tel. +40 261826851, Email: [email protected], Fax: +40 261826851, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Racsa , strada Principala, nr.494, judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumut bancar pentru finantarea unor investitii publice de interes local in localitatea Racsa , comuna Racsa , judetul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii bancare si de investitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total servicii: achizitia de servicii financiare privind contractarea unui credit necesar pentru finantarea unor obiective de investitii de interes local in valoare de 1.200.000 lei pe o perioada de 10 de ani, cu o perioada de gratie de 12 luni, conform documentatiei descriptive.
Valoarea estimata fara TVA: 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de achitare al garantiei de participare: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11)Scrisoarea poate fi emisa si de catre banca ofertanta.Conditii de retinerea garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care CNSCrespinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma de 4419.99 lei, in conformitate cu dispozitiile legale.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Cuantumul garantiei: 12.800 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG 34/.2006.
Se solicita Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010
Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt dl. primar BETEA TOMA, dl. viceprimar BALAJ TEODOR ?i dl. secretar PALCAU SILVIU IONEL.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din ordonanta-Formular 12B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12 C-certificat DGFPCFS (bugetul de stat)
-certificat de la primarie-taxele si impozitele locale.
Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele prevazute la articolul 5 din Ordinul nr.509/2011. Pentru persoane juridice romane;
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei( depus conform art.5 din Ordinul nr.509/2011.)
- - Autorizatie de functionare emisa de BNR
- Formular Informatii generaleAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis ORC in original sau copie legalizata.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.IV.4.) Capacitatea tehnica si sau profesionala-Lista principalelor servicii de credite in ultimii trei ania creditelor acordate autoritatilor locale , societatilor si institutiilor in ultimii 3 ani- Formular 12E-
Minim un caz .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivelul solicitat pentru media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : de minim 640.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin executarea unui contracta carui valoare a fost de minim 640.000lei, fara TVA.
- Lista principalelor servicii de credite in ultimii trei ania creditelor acordate autoritatilor locale , societatilor si institutiilor in ultimii 3 ani- Formular 12E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Primaria comunei Racsa , are in derulareun proiect pe masura 3.2.2 , Program FEADR , in valoare de peste 10.000.000 lei.Derulate cu dificultate din motive obiective , investitiile risca sa fie intarziate peste termenul contractual , ceea ce va duce la sistarea finantarilor.Motivele ce vor conduce la aceasta blocare a investitiilor sunt de natura financiara, respectiv pe de o parte se intarzie nejustificat (peste prevederea contractului de finantare rambursarea sumelor avansate furnizorilor de catre noi , ajungandu-se la o perioada de rambursare a avansurilor noatre de peste 120 de zile , dublu perioadei fata de contract)In plus, la aceasta intarziere in rambursarea banilor alocati din bugetul local , se adauga la plata noi facturi ale furnizorilor , facturi care din lipsa de disponibilitati la aceasta data nu pot fi achitate, furnizorii amenintand cu sistarea lucrarilor , sistare care va conduce la neincadrarea in termenul de finalizare a investitiilor conform proiectului.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Nu se limiteaza numarul maxim.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Dobanda se va prezenta sub forma ROBOR la 1 luna (1M) la data depunerii ofertelor + o marja a dobanzii (P1)
2.
Comision de rambursare anticipata a imprumutului, estimat ca procent din valoarea creditului (P2)
10%
Descriere:
3.
Comision total mai putin cel de rambursare anticipata , generat de acordarea imprumutului, estimat ca procent din valoarea creditului contractat.(P3)
30%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2012 11:00
Locul: Primaria comunei Racsa , strada Principala, nr.494 , judetul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaj egal : In cazul in care procedura de atribuirese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al comunei Racsa
Adresa postala: Consiliul local Racsa, strada Principala, nr.494, jud Satu Mare, Localitatea: Racsa, Cod postal: 447224, Romania, Tel. +40 261826851, Email: [email protected], Fax: +40 261826851
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer