Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Imprumut bancar pentru realizarea obiectivului de investitii "Reabilitare strazi in intravilanul Comunei Cristian, jud. Brasov"


Anunt de participare numarul 88326/12.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRISTIAN
Adresa postala: strada Piata Libertatii, nr.1, Localitatea: Cristian, Cod postal: 507055, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Silmac, Tel.0268/257001, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372/870562, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Imprumut bancar pentru realizarea obiectivului de investitii "Reabilitare strazi in intravilanul Comunei Cristian, jud. Brasov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante, P-ta Libertatii nr. 1, 507055 Cristian, jud. Brasov.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut in valoare de 2.500.000 (doua milioane cinci sute de mii) lei pe o perioada de 1 (un) an, din care o perioada de gratie de 6 (sase) luni, pentru realizarea obiectivului de investitii Reabilitare strazi in intravilanul Comunei Cristian, jud. Brasov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut in valoare de 2.500.000 (doua milioane cinci sute de mii) lei pe o perioada de 1 (un) an, din care o perioada de gratie de 6 (sase) luni, pentru realizarea obiectivului de investitii Reabilitare strazi in intravilanul Comunei Cristian, jud. Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 525, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 5.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006 ; Bugetul local al Comunei Cristian, jud. Brasov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea trebuie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : completare formulare solicitate in documentatia de atribuire :12A - Declaratie privind eligibilitatea, 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 2 - Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii ; - certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. (copie legalizata) ; - certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul/operatorii economici isi are/au sediul cu valabilitate la data deschiderii ofertelor (copie legalizata) ; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata) - nu mai vechi de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte : adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d)-g) din Legea nr. 26/1990, republicata ; - Certificat Unic de Inregistrare (copie legalizata) ; - Autorizatie de functionare emisa de B.N.R. in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie : - bilantul contabil la 31.12.2008 vizat siinregistrat de organele competente si / sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- completare formular anexa 12 J -declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: completarea formularului anexa 12 E, cuprinzand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;Cerinta minima: principalele servicii prestate, care au avut ca obiect servicii de acordare credite, in ultimii 3 ani trebuie sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat :522.048 lei sau echivalentul a123.000 , la cursul BNR / leu din data de 17.07.2009 (1 = 4, 2443 lei) ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala a licitatiei va fi electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 18:00
Locul: Sala de sedinte a autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor cu imputernicire, observatori U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contecios Administrativ
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al U.A.T. Comuna Cristian, jud. Brasov
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 1, Localitatea: Cristian, Cod postal: 507055, Romania, Tel.0268/257.001, Email: [email protected], Fax: 0268/257.733, Adresa internet (URL): www.uatcristian.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer