Licitatie Publica - Imprumut intern in valoare de 200 milioane lei, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare pentru realizarea proiectului ?CTE Deva Instalatii de desulfurare a gazelor de ardere aferente Grupului nr. 3?,
Anunt de participare (utilitati) numarul 133167/17.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE DEVA S.A.
Adresa postala: str santierului nr 1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 254236407, In atentia: Florin Visirin int 120, Email: [email protected], Fax: +40 254236404, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Imprumut intern in valoare de 200 milioane lei, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare pentru realizarea proiectului ?CTE Deva Instalatii de desulfurare a gazelor de ardere aferente Grupului nr. 3?,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut intern in valoare de 200 milioane lei, in vederea asigurarii resurselor financiare necesare pentru realizarea proiectului ?CTE Deva Instalatii de desulfurare a gazelor de ardere aferente Grupului nr. 3?. Contract sectorial.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut intern in valoare de 200.000.000, 00 RON.
Valoarea estimata fara TVA: 166, 036, 211RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
192 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 240 zile de la data limita pentru depunerea candidaturilor. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatorului 13.000, 36 lei din garantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este de 0, 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Formularul 12A)-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006 (Formularul 12B)-declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 (toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in - Formularul A106)
-certificat de participare cu oferta independenta (Formularul A104)
-formular oferta servicii (Formularul A521) - Se solicita Autorizatia de functionare eliberata de Banca Nationala/altele echivalente. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa inregistrarea ca societati bancare (unitati de credit/finantare) autorizate sa desfasoare activitati de creditare in conformitate cu prevederile legale.
- Se solicita certificat constatator emis de Registrul Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, care nu va fi mai vechi de 30 zile de la data depunerii ofertelor si se va prezenta semnat si stampilat de ofertant"conform cu originalul".La cererea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 10:00
Locul: SC Electrocentrale Deva SA, Str.Santierului, nr.1, etaj 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Numarul minim al candidatilor, trebuie sa fie suficient pentru a asigura o concurenta reala si, in orice situatie, nu poate fi mai mic de 3, conform art. 116 aliniat (4), amendat de art. 117 aliniat (2) din OUG 34/2006.-In cazul ofertelor cu preturi egale, autoritatea contractanta deruleaza negocieri pana la identificarea si stabilirea ofertei castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al S.C. Electrocentrale Deva S.A.
Adresa postala: Str. Santierului, nr.1 , ,Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Tel. +40 254236401, Email: [email protected], Fax: +40 254236404, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 13:33