Licitatie Publica - IMPRUMUT PENTRU INVESTITII
Anunt de participare numarul 135050/27.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cracaoani
Adresa postala: sat Cracaoani, comuna Cracaoani, Localitatea: Cracaoani, Cod postal: 617145, Romania, Punct(e) de contact: Zamfir Petre, Tel. +40 233246009, In atentia: dlui primar Zamfir Petre, Email: [email protected], Fax: +40 233246009, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt
Adresa postala: Bdul Decebal, nr. 35, Bl. I4, parter, Piatra Neamt, Judetul Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Judetul Neamt;, Cod postal: 610076, Romania, Tel. +40 233/232390, In atentia: dlui primar Zamfir Petre, Email: [email protected], Fax: +40 233/232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IMPRUMUT PENTRU INVESTITII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria comunei Cracaoani, comuna Cracaoani, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMPRUMUT INTERN PENTRU INVESTITII - achizitionarea de servicii financiare de creditare bancara avand ca destinatie finantarea unor obiective de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPRUMUT BANCAR PE TERMEN LUNG, IN VALOARE DE 1 000 000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 662, 922RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.garantiei de part. este de 13000 lei.Perioada de valab. a garantiei de part: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Gar. pt IMM-uri: pt. obt.red. de 50% din cuantumul gar. de part, cf. prev. Lg. 346/2004, art.7 (modif.prin OGR27/2006), incadr. in plafoanele ref. la nr. mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stab. pe baza unei decl. pe propr rasp. a reprez/reprez legal/legali al/ai intrepr. interesate in incadr. in categ. intrepr. mici si mijl, cf. modelului prev. in anexa 1din OGR 27/2006" (formular nr 12). Aceasta decl. se anexeaza la dovada gar.de part. si se depune odata cu oferta.Gar.de part. se const. in original si tb. sa fie irevocabile cf art.86 al.(1), (2)si(3) din HGR 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare, astfel: -scrisoare de garantiebancare pt part. cu oferta la proc. de atrib. a contr. de achiz. publ.(formular 11)prin OP in contul aut.contr.RO36TREZ4935006XXX000078 - deschis la Trez.Tg.Neamt, cod fiscal 2614163.-in numerar la caseria unitatii-prin polita de asig. emisa de o soc. de asig.(formular11)In cf. cu art.278^1 al(1) lit.a din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. aut. contr. are dreptul de a retine gar.de part, astfel: ?(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, aut. contr. va retine contestatorului din garantia de part. in raport cu val. estim. a contr. urmat. sume: b)intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 2 - Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Cerinte obligatorii:
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu formularul 3 completat in original, datat, semnat si stampilat.
2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
Cerinte obligatorii: Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizatasau copie conforma cu originalul.
Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original, copie legalizatasau copie conforma cu originalul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Atentie! In cazul neprezentarii documentelor solicitate ofertantul/ candidatul/ concurentul va fi declarat inacceptabil.
In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta obligatorie:
Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 4 completat in original, datat, semnat si stampilat.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Cerinta obligatorie:
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Documente edificatoare:
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).
Documenteedificatoare:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6)
Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Cracaoani:
Primar- Zamfir PetreViceprimar ? Achiriloaei Vasile
Secretar comuna ? Raclariu Alexandrina Cerinte obligatorii:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original / copie legalizata/ copie conform cu originalul..
2. Prezentarea Autorizatiei de functionare ? emisa de Banca Nationala a Romaniei, in baza Legii nr.26/1990 republicata in copie conforma cu originalul.
Mentiune:
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Cerinte obligatorii:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008;2009;2010) in RON(sau echivalent EUR, raportata la un curs LEI/EURcomunicat de BNR ultima zi a fiecarui an.
?2.Bilant la 31.12.2010 -vizat si inregistrat de organele competente ( copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii pentru serviciile de proiectare:
1. Lista principalelor contracte de servicii similare- Formular nr. 8 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani?.Cerinte obligatorie:
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului - completarea si prezentarea Formularului 9 ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Nu se limiteaza numar maxim. Criteriile de calificare sunt cele enumerate mai sus.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi invitati la Etapa a II-a a procedurii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
10%
Descriere: perioada de creditare exprimata in luni - minim 120 luni, maxim 122 luni
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2012 11:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, bld. Decebal nr.35, bl. I 4, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei1. Autoritatea contractanta ofera posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei, dar numai pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.2. Orice notificare privind modificarea sau retragerea ofertei va fi intocmita, sigilata, parafata si depusa in conformitate cu prevederile de mai sus, iar plicul respectiv va fi inscriptionat, suplimentar, cu cuvintele ?modificare? sau ?retragere?.3. Retragerea ofertei in perioada dintre termenul limita de depunere a ofertelor si data de expirare a valabilitatii acestora va conduce la pierderea garantiei de participare la procedura de achizitie publica.4. Autoritatea contractanta nu are nici o obligatie fata de ofertele sosite cu intarziere. Acestea vor fi respinse si nu vor fi admise la evaluare.5. In cazul in care oferta a fost depusa dupa data si ora-limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in anuntul de participare, aceasta va fi declarata intarziata si respinsa ca inacceptabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 256^2, al.1 lit.a - 10 zile de la data luarii la cunost, cf OUG 34/2006, de un act al aut contr consid nelegal, in cazul in care val contr care urmeaza sa fie atrib, este mai mare decat prag. val prev la art.55 alin.2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei comunei Cracaoani
Adresa postala: sat Cracaoani, comuna Cracaoani, judetul Neamt, Localitatea: Cracaoani, Cod postal: 616145, Romania, Tel. +40 233246009, Email: [email protected], Fax: +40 233246009
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 09:16