Licitatie Publica - Inbunatatirea accesibilitatii si amenajarea zonei turistice Harghita-Bai
Anunt de participare numarul 64793/25.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: DOSA ESZTER, Tel.0266-315120, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inbunatatirea accesibilitatii si amenajarea zonei turistice Harghita-Bai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: in municipiul Miercurea-Ciuc.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Elaborare Studiu de fezabilitate
2. Documentatie de licitatie si caiet de sarcini
3. Proiect tehnic si detalii de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Elaborare Studiu de fezabilitate
2. Documentatie de licitatie si caiet de sarcini
3. Proiect tehnic si detalii de executie
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5.000, 00 lei garantie de participare constituit prin scrisoare de garantie bancara, prin de punerea unei OP sau prin depunerea sumei la caseria autoritatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale;
- Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pozitiv la 31.12.2007 vizat si inregistrat de D.G.F.P.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri minim 400.000, 00 lei pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani;
- Curriculum vitae pentru personalul direct responsabil cu indeplinirea contractului;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere, obligatoriu personalul va cuprinde un arhitect membru al Ordinului Arhitectilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cel putin un contract de proiectare similar in valoare de 50.000, 00 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Descrierea detaliata a conceptiei proiectului - partea scrisa
10%
Descriere:
3.
Descrierea detaliata a conceptiei proiectului - partea desenata
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin de depunerea sumei la caseria autoritatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 11:00
Locul: La sediul primariei municipiului Miercurea-Ciuc, camera 101.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Szasz Endre, nr. 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-110145, Fax: 0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Miercurea-Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120, Fax: 0266-371137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 08:32