Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - incaltaminte cu fete din piele(LOT I-pantofi barbati;LOT II-Pantofi femei;LOT III-ghete barbati;LOT IV-cizme femei;LOT V-bocanci


Anunt de participare numarul 64080/19.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Burlacu Jana, Tel.021 3102778, In atentia: Sef serviciu DAAS-Alexandru Nastase, Email: [email protected], Fax: 021 3102778, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
incaltaminte cu fete din piele(LOT I-pantofi barbati;LOT II-Pantofi femei;LOT III-ghete barbati;LOT IV-cizme femei;LOT V-bocanci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directiile regionale pentru accize si operatiuni vamale: Brasov, Bucuresti, Constanta, Cluj, Craiova, Galati, Iasi, Timisoare si Dep. ANV Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
incaltaminte cu fete din piele(LOT I-pantofi barbati;LOT II-Pantofi femei;LOT III-ghete barbati;LOT IV-cizme femei;LOT V-bocanci
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
incaltaminte cu fete din piele(LOT I-2.100 per.pantofi barbati;LOT II-1.600 per pantofi femei;LOT III-2.100 per. ghete barbati;LOT IV-1.600 per.cizme femei;LOT V-800 per.bocanci
Valoarea estimata fara TVA: 952, 942RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.11.2008 pana la 18.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare: LOT I=2100 lei;LOT II=1920 lei;LOT III=2520 lei;LOT IV=3200 lei;LOT V=1600 lei;Scrisoare garantie bancara de buna executie: 5% din valoare fara TVA contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite conform prevederilor art.227, alin.10 din Ordonanta 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere: se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind eligibilitatea-formular 1;declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181-formular 2;declaratia privind calitatea de participant la procedura-formular 3;Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator (in copie legalizata sau original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare (in copie) si certificatul constatator (inclusiv fiecare subcontractor si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute), din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertei.Pentru persoane fzice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.certificate privind plata impozitelor si taxelor valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-scrisoare de bonitate din partea entitatii bancare prin care ofertantii isi deruleaza tranzactiile financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (minim un contract pentru fiecare lot, dupa cum urmeaza: Lot I: minim50.000 Euro sau minim 2100 buc.Lot II: minim45.000 Euro sau minim 1600 buc.Lot III: minim58.000 Euro sau minim 2100 buc.Lot IV: minim74.000 Euro sau minim 1600 buc.Lot V: minim36.244 Euro sau minim 800 buc.;
-certificat conformitate produs;buletine de analiza pentru produse, sistem management al calitatii;
-autorizare pentru livrarea produselor;
-informatii privind securitatea si protectia muncii;
-mostra ms.42.pt.barbati si 37 pt.femei;
-declaratie privind subcontractantii;
-declaratie de acceptare conditii contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: se procura de la serviciul DAAS, etaj 5 cam.14, cu imputernicire contra chitanta eliberata de casieria ANV, et.2, orele 13, 00-15, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.01.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi disponibila in SEAP; nu este obligatoriu a se cumpara documentatia de la sediul A.N.V.; ofertantii care opteaza totusi pentru cumpararea acesteia, aceasta costa 10 lei si se procura de la serviciul D.A.A.S. etaj 5, camera 14, cu imputernicire scrisa contra chitanta eliberata de casieria A.N.V. etaj 2, intre orele 13, 00 -15, 00.Potentialii ofertanti au obligatia de a urmari site-ul www.e-licitatie.ro pana la data de deschidere a ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica-Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Str.Matei Millo nr.13 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021 315 58 58, Fax: 021 313 82 51, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2008 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer