Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INCALTAMINTE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA


Anunt de participare (utilitati) numarul 127081/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ilies Adriana, Tel. 021-2065081, Email:  [email protected], Fax:  0372871911, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INCALTAMINTE DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1.S.C. Enel DistributieMunteniaSA, DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, Soseaua Alexandriei nr.544, loc. Bragadiru, jud. Ilfov.Lot 2.S.C. Enel DistributieBanatSA : DEPOZIT CENTRAL ? CALEA ARADULUI, DJ216, BIFURCATIA NR.4, TIMISOARA,
SC EUROCCOPERSRLLot 3.S.C. Enel DistributieDobrogeaSA: DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, LOC.LUMINA STR.TULCEI NR.132, JUD. CONSTANTA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 169, 660 si 4, 087, 800RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 Incaltamintede protectie pentru Enel Distributie Muntenia
Lot 2 Incaltaminte de protectiepentru Enel Distributie Banat
Lot 3 Incaltaminte de protectiepentru Enel Distributie Dobrogea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1: cantitate minima=3890 buc, cantitate maxima =7700 buclot 2: cantitate minima=1275 buc, cantitate maxima =5700 buc
lot 3: cantitate minima=800 buc, cantitate maxima=4900 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 169, 660 si 4, 087, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 42000 lei (21000 lei IMM-uri), prezentata pe loturi in anexa "Loturi". Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare si constatator, emise de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalebilant contabil la 31.12.2010/Informatii privind situatia financiara,
Nivel specific minim cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare delot 1 = 1703920 lei/851960 lei, pt IMMlot 2 = 435400 lei/217700lei, pt IMMlot 3 = 200000 lei/100000 lei, pt IMMprezentata pe loturi in anexa "Loturi"prezentata pe loturi in anexa "Loturi"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aninivel specific minim necesar : pentru fiecare lot ofertat, suma valorilor incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare trebuie sa fie egala cu cel putin valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit , astfel :
lot 1=851960 lei
lot 2=217700 lei
lot 3=100000 lei
, prezentata pe loturi in anexa "Loturi".certificarea livrarilor efectuateTabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiomologare tehnica ENELCertificare ISO 9001sau echivalent
Certificare ISO 14001 sau echivalent
Declaratia privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate inmunca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. trebuie sa fie inreg.in SEAP, conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut.contr.are obligatia de a invita la licit. el. numai ofertantii care au depus oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA137/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 12:00
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti, B.dul I. Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, et
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare, in sectiunea "Documentatiesi clarificari.Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari, primite conform punctului I.b. din fisa de date a achizitiei se vor atasa la anuntul de participare, in sectiunea ?Documentatie si clarificari ?.Valoarea estimata prezentata la cap.II.2.1 si II.1.4 din prezentul anunt , reprezinta valoarea totala estimata minima si maxima pentru cele 3 loturi.Pe fiecare lot, numarulminimal candidatilorpe care autoritatea contractanta intentioneaza sa ii preselecteze este de minim 3 operatori economici; in cazul in care numarul candidatilorcare indeplinesccriteriile de preselectie este mai mic decat numarul indicat in anuntul de participare , autoritatea contractanta are dreptul fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare, fie de a continua procedura numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.Selectareacandidatilor calificati se va realiza in ordinea descrescatoare a clasamentului rezultat in functie de valoarea totala a contractelor prezentate de operatorii economici ca?experienta similara?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA -Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala:  B.dul I. Mihalache, 41-43 corp C, etaj 1, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021/206 50 45, Fax:  0372/871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer